У Хмельницькому інституті МАУП відбувся навчально-практичний тренінг «Інтертекстуальність академічного тексту».
16 жовтня 2023 року в рамках Тижня академічної доброчесності спільно кафедра психології та кафедра фундаментальної підготовки провели для студентів-першокурсників бакалаврату спеціальностей психологія, правоохоронна діяльність, фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок навчально-практичний тренінг «Інтертекстуальність академічного тексту».
Інтертекстуальність академічного тексту – це концепт, який вказує на те, як академічні тексти взаємодіють, покликаються і використовують інші тексти для підтримки своїх аргументів та розвитку своєї думки. Ця інтертекстуальна взаємодія може виявлятися різними способами і включати в себе цитування, парафразування, посилання на інші авторитетні джерела або використання понять та ідей, які вже існують у літературі чи інших академічних джерелах.
Модератором тренінгу виступила Валентина Олійник, викладач-методист української мови і літератури; кандидат педагогічних наук, доцент; завідувач кафедри психології Хмельницького інституту МАУП.
Метою тренінгу було: розуміння і використання інтертекстуальності; покращення навичок написання академічних текстів; визначення важливості академічної чесності.
Завдання і призначення тренінгу: розкрити термін «інтертекстуальність»; окреслити основні аспекти інтертекстуальності в академічних текстах; розглянути про запобігання плагіату, зокрема про інтертекстуальність в академічних текстах.
Студенти з цікавістю та позитивними емоціями включилися в роботу з різними невеликими текстами і розкрили для себе поняття «інтертекстуальності». Вони виявили, що інтертекстуальність вказує на те, як тексти можуть взаємодіяти один з одним через цитати, посилання, алюзії та інші способи. Це допомогло їм краще розуміти співвідношення між різними літературними або текстовими роботами, а також глибше аналізувати їх зміст та контекст. Розуміння інтертекстуальності може допомогти студентам стати більш ефективними аналітиками і критиками, а також розширити їхнє розуміння текстів та культурного спадку.