«Студентська наука в дії» – Всесвітній день науки в ім’я миру та розвитку у Хмельницькому інституті МАУП.
10 листопада з нагоди відзначення Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку Хмельницький інститут МАУП спільно з Молодіжною радою Хмельницького провели молодіжний семінар-практикум «Студентська наука в дії».
Метою проведення заходу було залучення студентів Хмельниччини до наукових пошуків, донесення основних принципів академічної доброчесності при здійсненні наукових досліджень, зокрема при написанні наукових статей, та новітніх прийомів у виявленні академічного плагіату, розкриття наукового потенціалу архівних та бібліотечних фондів області.
Участь у заході прийняли здобувачі освіти Хмельницького економіко-правового фахового коледжу та Хмельницького інституту МАУП, Хмельницького національного університету та Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова.
Модератором заходу був декан гуманітарно-економічного факультету Хмельницького інституту МАУП Осмолян Віталій Анатолійович.
У якості спікерів запрошено:
- начальника відділу Державного архіву Хмельницької області, кандидата історичних наук Олійника Юрія Васильовича,
- заступника директора з наукової роботи Хмельницької обласної наукової універсальної бібліотеки Маковську Валентину Володимирівну,
- суддю-присяжних Хмельницького міськрайонного суду, доцента кафедри права та правоохоронної діяльності Хмельницького інституту МАУП, доктора філософії у галузі права Авсієвич Аллу Валеріївну.
Простір для проведення семінару-практикуму люб’язно надав проєкт «Татоhub» (ініційований та створений UNFPA, Фондом Народонаселення ООН в Україні).
Під час проведення семінару молоді науковці разом зі спікерами заходу розглянули різні аспекти права людини на науку, включаючи право всіх на доступ і участь у науці, а також право всіх отримувати вигоду від наукових досягнень та їх застосування, обговорили доступність, якість та прийнятність у суспільстві науки та її продуктів, обґрунтованість права на науку, розглянули майбутні ініціативи щодо просування науки як права людини, проаналізували обмеження права на науки у ряді країн Світу, а також визначили важливість розвитку наукового потенціалу у контексті цифрової революції у наш час.