| Костенко Дмитро Вікторович, доцент кафедри |
Освіта: | Науковий ступінь: доктор філософії в галузі державного управління, кандидат педагогічних наук Вчене звання: доцент - у 2004 році закінчив Хмельницький національний університет, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Переклад» та здобув кваліфікацію перекладача, вчителя англійської мови. - у 2012 році захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі державного управління - у 2021 р. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук - у 2023 р. отримав вчене звання доцента кафедри мовної підготовки |
Контактна інформація Коло наукових інтересів Професійна освіта, міжкультурна компетентність, міжкультурні комунікації в освіті, інформаційно-комунікативні технології в освіті, комунікативна лінгвістика, життєстійкість здобувачів вищої освіти у міжкультурному комунікаційному просторі, методика викладання іноземних мов, викладання професійної англійської мови. Теми дисертацій Правові засади державного управління в галузі освіти (2012) Формування міжкультурної компетентності у майбутніх фахівців галузі «Інформаційні технології» в освітньому середовищі університету (2021) | |
Основні праці | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Розвиток професійних компетентностей учителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового державного стандарту базової середньої освіти» (Хмельницький, 2021). Тема доповіді – «Формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців з ІТ у процесі вивчення іноземної мови в освітньому середовищі закладу вищої освіти» X Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців». Місце проведення – Хмельницький національний університет (адреса: м. Хмельницький, вул. Інститутська, буд. 11). Дата проведення – 14 квітня 2022 р. Тема доповіді – «Формування резільєнсу дитини в складних життєвих обставинах.», актуалізовано формування резильєнсу дитини в умовах воєнного стану». Х Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених «Перспективи розвитку сучасної психології». Місце проведення – Університет Григорія Сковороди в Переяславі (адреса: м. Переяслав, вул. Сухомлинського, буд. 30). Дата проведення – 20-21 квітня 2022 р. Тема доповіді – «Formation of resilience of personality in the context of war» ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформаційні процеси соціально-гуманітарної сфери сучасної України в умовах війни: виклики, проблеми та перспективи». Місце проведення – Західноукраїнський національний університет(адреса: м. Тернопіль, вул. Львівська, буд. 11). Дата проведення – 02-03 червня 2022 р. Тема доповіді – «Розвиток резилієнс у студентів в умовах військового часу» Ukrainian-Bavarian Conference on Digital Education. Дата проведення – 23-24 червня 2022 р. Місце проведення – Байройтський університет(адреса: Universitätsstraße 30, Bayreuth, Німеччина). XIV Науково-практична онлайн-конференція «Проєктування розвитку психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умовах воєнного стану». Місце проведення – Інститут обдарованої дитини НАПН України(адреса: м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 52 -Д). Дата проведення – 23-25 червня 2022 р. Тема доповіді – «Theoretical and methodological analysis of hardiness of personality» IV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти». Місце проведення – Київський університет імені Бориса Грінченка(адреса: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, буд. 18/2). Дата проведення – 16 листопада 2022 р. Тема доповіді – «Розвиток життєстійкості особистості у сучасному соціумі» І Всеукраїнська науково-практична конференція «Дискурс кооперативної освіти і практики у рефлексіях ХХІ ст.». Місце проведення – Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут(адреса: м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд. 3). Дата проведення – 18 листопада 2022 р. Тема доповіді – «Феномен життєстійкості особистості: соціальний аспект» V Міжнародна науково-практична онлайн конференція «Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя». Місце проведення – Київський національний університет імені Тараса Шевченка(адреса: м. Київ, вул. Володимирська, буд. 60). Дата проведення – 23 листопада 2022 р. Тема доповіді – «Формування життєстійкості у здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану в Україні» 7th International Scientific and Practical Internet-Conference “Modern Problems of Improve Living Standards in a Global Worldˮ. Місце проведення – Вища школа управління та адміністрування в Ополе. (адреса: Mieczysława Niedziałkowskiego 18, 45-085 Opole, Польща). Дата проведення – 07-08 грудня 2023 р. Тема доповіді – «Development of Hardiness of Students in the Educational Environment of the University» Всеукраїнська науково-практична конференція «Хмельниччина в умовах війни росії проти України». Місце проведення – Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут. (адреса: м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд. 3). Дата проведення – 24 лютого 2023 р. Тема доповіді – «Життєстійкість як необхідна особистісна риса в умовах воєнного часу» Міжнародна науково-практична конференція “Digital transformation and technologies for all areas sustainable development of modern education, science and practiceˮ. Місце проведення – Харкцвський державний біотехнологічний університет, International Academy of Applied Sciences in Łomża, Republic of Poland. (адреса: Studencka 19, 18-402 Łomża, Польща). Дата проведення – 26 січня 2023 р. Тема доповіді – «Механізми життєстійкості здобувачів вищої освіти» 5th International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium. Місце проведення – Егейский університет. (адреса: Erzene Mahallesi, Gençlik Caddesi, 35040 Bornova/İzmir, Туреччина). Дата проведення – 26 січня 2023 р. Тема доповіді – «The hardiness as a factor of psychological health of future IT specialists» ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених «Перспективи розвитку сучасної психології». Місце проведення – Університет Григорія Сковороди в Переяславі(адреса: м. Переяслав, вул. Сухомлинського, буд.30). Дата проведення – 27-28 квітня 2023 р. Тема доповіді – «Цифровізація освіти як вектор формування життєстійкості здобувачів вищої освіти українських університетів» Звітна науково-практична конференція Інституту проблем виховання НАПН України «Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал» (відповідно до плану роботи НАПН України). Місце проведення – Інститут проблем виховання НАПН України (адреса: м. Київ, вул. М. Берлинського, буд. 9). Дата проведення – 01 травня 2023 р. Тема доповіді – «Формування життєстійкості майбутніх фахівців ІТ» Всеукраїнська конференція «Інноваційні технології як основа професійного становлення особистості». Місце проведення – Хмельницький інститут МАУП. (адреса: м. Хмельницький, проспект Миру, буд.101А). Дата проведення – 26 травня 2023 р. Тема доповіді – «Розвиток життєстійкості здобувачів вищої освіти як необхідна складова їх професійної підготовки в умовах воєнного стану» IV Всеукраїнський форум із міжнародною участю «Дитина у тривожному середовищі: розвивальні і відновлювальні практики». Місце проведення – Київський національний університет імені Тараса Шевченка. (адреса: м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 2А). Дата проведення – 31 травня-01 червня 2023 р. Тема доповіді – «Розвиток життєстійкості дитини як пріоритетний вектор її безпеки» 18th international conference “DisCo 2023: Development of Digital and Entrepreneurial Competences through Digitally Enhanced Learning”. Місце проведення – University of West Bohemia, Center for Higher Education Studies (адреса: Microsoft, Vyskočilova Praha 4 1561/4a, Praha 4, Czech Republic). Дата проведення – 19-20 червня 2023 р.). Тема доповіді – «Digitalization of education as a tool for forming students’ hardiness in Ukrainian universities». Сo-presenter: Prof. Kateryna Binytska 13th International Conference “Advanced Computer Information Technologies”. Місце проведення – Вроцлавський університет економіки та бізнесу (адреса: Wrocław, Poland). Дата проведення – 21-23 вересня 2023 р. Тема доповіді – «The Model of Formation of Intercultural Competence of Future IT Specialists». Сo-presenter: Prof. Kateryna Binytska. Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська мова і нація: перспективи розвитку в період глобалізаційних процесів». Місце проведення – Хмельницький інститут МАУП. (адреса: м. Хмельницький, проспект Миру, буд.101А). Дата проведення – 25 жовтня 2023 р. Тема доповіді – «Мова як продукт комунікаційної культури особистості» ІІІ Міжнародна конференція «Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір». Місце проведення – Львівський національний університет імені Івана Франка. (адреса: м. Львів, вул. Туган-Барановського,7). Дата проведення – 27 жовтня 2023 р. Тема доповіді – «Механізми формування життєстійкості особистості підчас війни в Україні» Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання державотворення та захисту прав людини в Україні (до 75-річчяз дня прийняття Загальної декларації прав людини)». Місце проведення – Хмельницький інститут МАУП. (адреса: м. Хмельницький, проспект Миру, буд.101А). Дата проведення – 07 грудня 2023 р. Тема доповіді – «Правові засади розвитку життєстійкості здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану» ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Дискурс кооперативної освіти, науки і практики у рефлексіях ХХІ ст.». Місце проведення – Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут. (адреса: м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд. 3). Дата проведення – 14 грудня 2023 р. Тема доповіді – «Життєстійкість як необхідна особистісна риса в умовах воєнного часу» Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи». Місце проведення – Київський університет імені Бориса Грінченка (адреса: м. Київ, вулиця Бульварно-Кудрявська, 18/2). Дата проведення – 14 грудня 2023 р. Тема доповіді – «Формування життєстійкості здобувачів вищої освіти під час фахової іншомовної підготовки в часи війни в Україні» |
Монографії, фахові статті | Одноосібні: Костенко Д. В. Міжкультурна компетентність у період сучасних соціалізаційних викликів: монографія. Київ: Видавничий дім «КИЙ», 2023.214с.: іл.. ISBN 978-617-7177-29-5 Монографії (колективні) Kostenko D. A competency approach as a strategy for forming of intercultural competence of the “Information Technology” branch students in the educational environment of the university. Riga, 2020. P. 353–372. // Kostenko D., Chernukha N. Vector of modern pedagogical and psychological science in Ukraine and EU countries: Collective monograph. Riga, 2020. 762 p. Kostenko D., Chernukha N., Bowen Qin. Development of hardiness of students in the educational environment of the university. (2022). Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Scientific editors: Tadeusz Pokusa and Tetyana Nestorenko. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; P 381-390. ISBN 978-83-66567-48-1 Kostenko D., Kozub L. University educational environment as a component of intercultural competence formation of higher education students in the IT field. (2022). Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Scientific editors: Tadeusz Pokusa and Tetyana Nestorenko. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; P. 347-357. ISBN 978-83-66567-48-1 Статті Scopus, WoS Bakhov I., Kaminska O., Melko Kh., Kostenko D., Nahrybelnyi B.. Formation of skills of translation for artistic discourse in future philologists on the examples of Joanne Rowling’s works // AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2021. №11/02/02/XXL. P. 118–123. (Чеська Республіка, WоS) Bodrova, I., Chernukha, N., Vasylyeva-Khalatnykova, M., Bakulina, O., Binytska, K., Kostenko, D., Tarnavska, T.(2023). Research of motivation for the development of professional self-determination. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 15(2), 229-243. https://doi.org/10.18662/rrem/15.2/731 (Румунія, WоS) Hurman, O., Kostenko, D., Runcheva, N., Bocharova, N., & Khytrova, O. (2023). Corporate management in the economic sphere under martial law: a response to the challenges of the times. Amazonia Investiga, 12(65), 246-255. https://doi.org/10.34069/AI/2023.65.05.23 (Колумбія, WoS) Tarnavska, T., Glushanytsia, N., Akilli, E., Nahorna. O., & Kostenko, D. (2023). Professionally Significant Personality Traits and Soft Power Skills Development in Esp Teaching. Arab World English Journal (AWEJ) Special Issue on CALL (9) 202-218. DOI: https://dx.doi.org/10.24093/awej/call9.14 (Малайзія, WоS) Kostenko, K. Binytska, I. Shcherbiak, J. Beseda, W. Duczmal and O. Patriak, “The Model of Formation of Intercultural Competence of Future IT Specialists,” 2023 13th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Wrocław, Poland, 2023, pp. 640-645, https://doi.org/10.1109/ACIT58437.2023.10275692 (ISBN: 979-8-3503-1167-9, ISSN: 2770-5226) (Польща, Scopus) Shcherbiak, O. Nahorna, D. Kostenko, O. Binytska, T. Kochubei and R. Gakh, “Information Competence Formation of Future Social Workers using Digital Technologies,” 2023 13th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Wrocław, Poland, 2023, pp. 635-639, https://doi.org/10.1109/ACIT58437.2023.10275552 (ISBN: 979-8-3503-1167-9, ISSN: 2770-5226) (Польща, Scopus) Статті у фахових виданнях Костенко Д. Вища освіта в Україні в сучасному суспільстві: здобутки, проблеми, перспективи // Педагогічний дискурс. 2012. №11. С. 136–140. (Категорія Б) Костенко Д. Дослідження поняття міжкультурної компетентності: теоретичний аспект // Науковий вісник Донбасу. 2018. №1-2. (Категорія Б) Костенко Д. Міжкультурна комунікація у сучасному світі // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2018. №30. С. 80–85. (Категорія Б) Костенко Д. Формування міжкультурної компетентності у професійній підготовці сучасного фахівця // Молодь і ринок. 2019. №1(168). С. 23–28. (Категорія Б) Воловенко І., Костенко Д. Особливості використання рефлексивних лапок у політичних текстах // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки ( мовознавство і літературознавство). 2019. №11. С. 10–15. (Категорія Б) Костенко Д., Чернуха Н. Формування міжкультурної компетентності у студентів галузі ІТ в освітньому середовищі університету // Науковий вісник Донбасу. 2019. №1-2. (Категорія Б) Костенко Д., Чернуха Н. Змістовий та структурний аналіз міжкультурної компетентності у студентів галузі «Інформаційні технології» в освітньому середовищі університету.// Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. № 69. С. 157–163. (Категорія Б) Kostenko D, Oliinyk V. Intercultural competence as a part of readiness of future information technology professionals for intercultural communication // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2021. № 3. С. 100–107. (Категорія Б) Маркова С.В., Костенко Д.В., Матвєєв А.Ю. (2022). Життєстійкість викладачів і здобувачів вищої освіти в умовах війни: педагогічно-соціологічний дискурс. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 4 (9), 495-501.(Категорія Б) Костенко Д.В. (2022). Життєстійкість як професійна складова підготовки здобувачів вищої освіти в умовах війни. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.– Глухів: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Вип. 3, Ч. 2, 113-119. (категорія Б) Рогульська А.В., Хміль О.О., Костенко Д., Фальштинська Ю.В., Худа Н.С. Комп’ютерні технології у навчанні студентів англійської мови. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»): журнал.2023,1 (15), 196-203. (категорія Б) Kalashnik N., Bereziak K., Kostenko D. Pedagogical coaching in the modern educational process. Молодь і ринок. Дрогобич, – 2023.–№ 2(210).–С.78-83. (Категорія Б) Парфентьєва І. П., Денисенко Н.Л., Зайцева С.С., Булгакова Т.М., Костенко Д. Реалізація концепції масового відкритого онлайн навчання засобами віртуального освітнього середовища MOODLE. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»): журнал. 2023. С. 472-486. (категорія Б) Чернуха, Н., & Костенко, Д. (2023). Вплив життєстійкості на благополуччя здобувачів вищої військової освіти. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки, 53(1(53), 17–21. (категорія Б) Кузнецов О. В., Співак Я. О., Співак Л. А., Костенко Д. В., Чернуха Н., М. (2023). Виклики соціальної роботи з людьми похилого віку у період війни в Україні. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 9 (27), 245-254. (категорія Б) Шевченко І. А., Костенко Д., Молчанюк О.В., Вереш М., Кланічка Ю.В. Змішане навчання в епоху цифрової трансформації, «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. № 5(11) 2023. С. 815-831. (категорія Б) Костенко Д.В., Токуєва Н. В., Гречановська О. В., Вереш М.Т., Кланічка Ю.В. Впровадження віртуального інформаційного середовища у освітній процес. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2023. № 6(20) 2023. С. 462-471. (категорія Б) Вдовіченко О.В., Ніколаєв С.В., Шанюк О.В., Костенко Д.В., Медянова О.В. (2023). Вплив військової травматизації на життєстійкість особистості. Наукові перспективи, 7(37), 587-599. (категорія Б) Kalenskyi A.A., Kalashnik N. V., Lisafin D., V., Kostenko D.V., Logutina N.V. (2023). Training of Future Specialists with Higher Education for Professional and Communicative Interaction. Вісник Житомирського університету імені Івана Франка. Педагогічні науки: науковий журнал. Житомир: Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка, Вип. 2(113), 103-113. (категорія Б) Гоян І.М., Бончук Р.О., Коробко Ю.В., Прокоф’єва О.А., Костенко Д.В. (2023). Сутність феномену «резильєнтності» та основні підходи до його визначення. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 15 (33), 665-674. (категорія Б) Інші статті Костенко Д.В., Михайлова С.В. Навчання спонтанного монологічного мовлення // Проблеми та перспективи розвитку світових мов в умовах культурної глобалізації. 2010. С. 86–92. Костенко Д.В. Леся Українка і родинні традиції української національної школи // Збірка студентських поезій за матеріалами роботи круглого столу, присвяченого 140-річчю з дня народження Лесі Українки. 2011. С.10–14. Костенко Д.В. Удосконалення механізмів державного управління освітою в Україні // Матеріали роботи круглого столу «Сьомі педагогічні читання пам’яті М.М. Дарманського» (29 березня 2012 р.). 2012. С.52–54. Костенко Д.В. Становлення української мови// Українська мова і нація. 2012. С. 47–53. Костенко Д. В. Агітаційно – пропагандистська політика більшовиків початку 20-х років ХХ ст. в Україні // Збереження національної ідеї та національної свідомості українського народу в контексті трагічних подій ХХ століття. 2012. № 5. С. 135–139. Михайлова С. В., Костенко Д.В. Встановлення контролю КП(б)У над державними і громадськими інститутами // Збереження національної ідеї та національної свідомості українського народу в контексті трагічних подій ХХ століття. 2012. – №. 5. С.125–129. Костенко Д.В. Організаційно – педагогічні умови підвищення ефективності управління вищим навчальним закладом // Роль та місце психолого – педагогічної підготовки в професійному розвитку та становленні особистості сучасного фахівця в умовах євроінтеграції». 2012 р. С. 140–142. Костенко Д.В. Правові аспекти державного управління в галузі туризму України // Розвиток екскурсійної справи: стан та перспективи. 2012. С. 87 –91. Костенко Д. В. Культура мовлення особистості // Українська мова і нація. 2013. – №. 4. С. 48–51. Костенко Д.В. Українська мова як базова основа національної ідентичності// Формування патріотизму та збереження національної ідентичності особистості в умовах полі культурного середовища сучасної України. 2015. С.138–140. Костенко Д.В. Вічні цінності християнства та виклики сучасності // Історія, культура та освіта: християнський вимір. 2015. №. 4. С. 122–126. Markova, D. Kostenko. Magdeburg Law in Sataniv / S. Markova, D. Kostenko // Сатанів: вагоме минуле, динамічне сьогодення, впевнене майбутнє. 2017. С. 16–19. Kostenko D. Theoretical approaches to the concept of multicultural competence// Современные достижения в науке и образовании. 2017. С.128–131. Костенко Д. В. Дяченко І. О. Українська мова – національна мова українського народу// Українська мова і нація. 2017. №. 9. С. 49–52. Костенко Д.В., Дяченко І.О. Українська державність як форма становлення національної ідентичності// Психологія ХХІ століття: теоретичні і практичні дослідження. 2017.№ 6. С. 64–70. Kostenko D., Diachenko I. Gaming methods of teaching English language vocabulary in the secondary school // Наука и образование. 2018. С.115–120. Kostenko D.V., Kostenko I.M., Diachenko I.O. Polycultural competence as a socio-pedagogical phenomenon // Українська мова і нація. 2018. № 10. С. 23–28. Kostenko D., Kostenko I. Interactive Methods of Teaching English // Сучасні досягнення в науці та освіті. 2018. С.235–241. Kostenko D., Kostenko I. Human Rights and Intercultural Education // Актуальні питання державотворення та захисту прав людини в Україні. 2018. №. 6. С. 97–100. Kostenko D. Information Technologies in English Language Teaching and Podcasting // Інноваційні технології ХХІ століття. 2018. №3. С. 57–60. Kostenko D., Kostenko I., Shynkarenko L., Diachenko I. Ukrainian bilingualism: historical aspects // Українська мова і нація. 2018. №. 11. С. 53–58. Костенко Д.В. Пріоритетні вектори мультикультурної компетентності фахівця // Perspectives of the science and education. 2018. PP. 199-206. Kostenko D., Kostenko I., Shynkarenko L., Diachenko I. Intercultural communication as an essential component of education in multicultural societies// Психологія ХХІ століття: теоретичні і практичні дослідження. 2018. № 8. С. 109–115. Kostenko D., Diachenko I. The Problem of Polycultural (Multicultural)Education in the System of Higher Education // Наука та освіта. 2018. С.101–105. Костенко Д. Формування міжкультурної компетентності студентів: реалії та виклики сучасного освітнього середовища // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія. Соціальна робота. 2018. № 2(4). С. 20 – 23. Kostenko D. Use of Technology in English Language Class // Наука та освіта. 2019. С.135–137. Костенко Д.В. Компетентнісний підхід в освіті як основа формування міжкультурної компетенції здобувачів вищої освіти // Психологія ХХІ століття: теоретичні і практичні дослідження. 2019. № 9. С. 64–69. Костенко Д.В. Підходи й методи формування міжкультурної комунікації студентів немовних закладів вищої освіти // Сучасні досягнення в науці та освіті. 2019. С.122–125. Костенко Д.В. Міжкультурна комунікативна компетентність як невід’ємна складова сучасної освіти // Інноваційні технології ХХІ століття. 2019. №. 4. С. 79–87. Костенко Д.В. Формування та розвиток міжкультурної компетенції майбутніх фахівців в процесі викладання іноземної мови// Історія,культура та освіта:християнський вимір. 2019. № 9. С. 103–106. Костенко Д. В. Структура і зміст міжкультурної компетенції студентів немовних ЗВО в умовах сучасного суспільства //Українська мова і нація. 2019. № 12. С. 28–40. Костенко Д.В., Костенко І.М. Використання ІКТ для розвитку міжкультурної компетентності // Психологія ХХІ століття: теоретичні і практичні дослідження. 2019. № 10. С. 119–123. Kostenko D., Karam A., Honchar L., Ternopilska V., Chernukha N. Cross-Cultural Competence of Personality and Adaptation to Polycultural Environment: Approaches and Techniques. Intellectual Archive. 2019. No. 4. Pр. 338−357. Костенко Д. В. Міжкультурна комунікація як соціально- педагогічний феномен // Наука та освіта. 2020. С.135–140. Костенко Д., Кучерява Л., Міхненко Г. Обгрунтування організаційно-педагогічних умов формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців ІТ в освітньому cередовищі університету //Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky.V.(8), Issue 1,2020. P. 102–111. Kostenko D.V. On the formation of intercultural competency of personality in foreign theory and practice.// Effective methods of teaching Philological Sciences in higher education institutions. 2020. P.64–67. Костенко Д.В., Чернуха Н.М. Сутність та особливості процесу професійної соціалізації особистості.// Психологія ХХІ століття: теоретичні і практичні дослідження. 2020. № 11. С. 99–113. Костенко Д., Кучерява Л., Чернуха Н. Формування міжкультурної компетентності студентів ІТ спеціальностей: педагогічні умови // Лінгвістичні та методичні проблеми вивчення іноземних мов на природничих факультетах. 2020. № 7. С. 86–93. Костенко Д., Кучерява Л., Чернуха Н. Педагогічні умови формування міжкультурної компетентності студентів ІТ спеціальностей //Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя». 2020. С. 177 – 180. Kostenko D., Chernukha N. Conceptual and structural essence of intercultural competence in the students of the “Information Technology” branch at the university environment // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія. Соціальна робота. Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет». 2020. № 1(6),. С. 32 – 35. Костенко Д.В. Педагогічні умови формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців галузі «Інформаційні технології».// Психологія ХХІ століття: теоретичні і практичні дослідження. 2021. № 13. С. 142–146. Kostenko D.V. Intercultural competence of modern IT-specialists // Історія, культура та освіта: християнський вимір. 2021. № 11. С. 130–134. Костенко Д., Кудінова І., Дяченко І. Розвиток професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців галузі «Інформаційні технології» в сучасному освітньому просторі. // Інноваційні технології ХХІ століття. 2021. № 6. С. 44–53. Костенко Д.В. Професійна соціалізація особистості у міжкультурному просторі. // Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя. 2021. С. 55–57. Костенко Д., Чернуха Н., Кучерява Л. Формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців з ІТ в процесі навчання іноземної мови в освітньому середовищі закладу вищої освіти // Розвиток професійних компетентностей учителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти. 2021. С. 152–157. Костенко Д.В. Мобільність студентів у контексті сучасної інтернаціоналізації освіти. // Наука та освіта. 2021. – С.56-58. Kostenko D., Prus O. Formation of resilience of personality in the context of war. //Перспективи розвитку сучасної психології. 2022. № 10 С. 21–26. Костенко Д.В., Прус О. В. Формування резільєнсу дитини в складних життєвих обставинах. //Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців.2022. С. 38–40. Kostenko, L. Kucheriava Social and psychological factors applied to support humans in emergencies. / Д. Костенко, Л. Кучерява // Зб. наук. пр. «Інноваційні технології ХХІ століття». – Хмельницький: Вид-во МАУП, 2022. – Вип. 7. – С. 79-84. Kostenko D.V., Prus O.V. Theoretical and methodological analysis of hardiness of personality. / Д. Костенко, О. Прус // Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умовах воєнного стану: матеріали науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 23-25 червня 2022 року). – Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. – С.139-143. BROVKO, K.; BAKHOV, I.; ZHDANOVA-NEDILKO, O.; ONATS, O.; KOSTENKO, D. A diagnosis of the levels of development of higher education students’ cognitive activity in the process of learning a foreign language using ICT during practical classes. Rev. EntreLinguas, Araraquara, v. 8, n. esp. 2, e022053, 2022. e-ISSN: 2447-3529. Kostenko, D., Chernukha N., Bowen Qin, Aizbaieva, A. The Hardiness of personality as a necessary component of professional and life self-fulfillment under war conditions. ZESZYTY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY TECHNICZNEJ W KATOWICACH, Katowice, nr.15, 2022.str.113–120. Козуб Л., Костенко Д. Ефективність міжкультурної комунікації в умовах сучасних викликів /Л. С. Козуб, Д. В. Костенко//Матеріали V міжнар.наук.-практ. конф. «Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя».– К.: ПП АВІАЗ, 2022. – С. 64 – 66. Костенко Д., Бовен Ц., Чернуха Н. Формування життєстійкості здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану в Україні /Д. В. Костенко, Бовен Цінь, Н.М. Чернуха//Матеріали V міжнар.наук.-практ. конф. «Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя».– К.: ПП АВІАЗ, 2022. – С. 66 – 69. Маркова С.В., Костенко Д.В. (2022). Соціально-економічна та міжкультурна компетентність: проблемно-історіографічний дискурс. Економіка ХХІ століття: проблеми та перспективи. – Хмельницький: Вид-во ХІ МАУП,6, 51-59. Маркова С.В., Костенко Д.В. (2022). Цифровізація системи вищої освіти (теоретико-прикладні аспекти). Інноваційні технології ХХІ століття.–Хмельницький: Вид-во МАУП,7, 98-103. Маркова С.В., Костенко Д.В. (2022). Компетентісний підхід: історіографічний дискурс, етимологія дефініцій. Збереження національної ідеї та національної самосвідомості українського народу в контексті історичних подій ХХ–ХХІ ст. – Хмельницький: Вид-во ХІ МАУП, 15, 152-159. Kostenko D. V. (2023). Formation of professional communicative competence of students of higher education in the field of ‘Philology’ in the modern educational space of the university. Internship proceedings “The Baltic Approach in the Training of Teachers-Philologists” (November 21 – January 1, 2023. Riga, the Republic of Latvia). Riga, Latvia: ‘Baltija Publishing’, pp. 30–33. Kostenko, K. Binytska The Hardiness as a Factor of Psychological Health of Future IT Specialists. 5th IITEE 2023- International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, March 16, 2023,Abstract Proceedings. Ege University, Izmir, Turkey.2023, P. 12. Костенко Д.В., Чернуха Н.М. Механізми життєстійкості здобувачів вищої освіти. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, Science and practice [Electronic resource]: International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023/ Edited by I. Zuchowski, Z. Sharlovych, O. Mandych / International Academy Applied Sciences in Lomza (Poland) – State Biotechnological University (Ukraine). – Publishing house: MANS w Łomży, Lomza, Poland, 2023. Part 2., pp. 128-131. Костенко Д.В. (2023). Проєктна діяльність як вектор розвитку життєстійкості майбутніх фахівців з ІТ технологій в сучасних реаліях, Матеріали ХХV Міжнародної конференції молодих науковців,Київ: Видавництво Ліра-К. С. 138-141. Online-видання. ISBN 978-617-520-519-8 (Online) DOI: https://doi.org/15.15832/PPMSRPR.2023.20(21) Костенко Д. В., Біницька К. М. Цифровізація освіти як вектор формування життєстійкості здобувачів вищої освіти українських університетів. Перспективи розвитку сучасної психології: збірник наукових праць. Випуск 12. Переяслав: УГСП, 2023. С. 250–253. Костенко Д.В. Формування життєстійкості майбутніх фахівців з ІТ в соціальному середовищі. Матеріали звітної науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України за 2022рік «Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал».– Івано-Франківськ: НАІР, 2023. Вип. 11.– С. 130-133. |
Підвищення кваліфіації: | 1. Північний університетський центр у Бая-Маре, Бая-Маре, Румунія. «Ефективні методи викладання філологічних наук у закладах вищої освіти» за фахом «Філологічні науки», 01.2020, Сертифікат від 180 годин/ 6 кредитів ЕКТС. 3. Курс підвищення професійної кваліфікації «Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ століття», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна, червень 2020 р. сертифікат № 33_IV_ESP від 60 год., 2 кредити ЕКТС. 4. Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», Київ, Україна. «Емоційний інтелект: теорія та практика застосування в інформаційних системах, економіці, менеджменті, бізнесі та освіті», жовтень 2021 р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації серія ПК № 24366800/000185-21, 60 годин/ 2 кредити ЕКТС. 5. Курс підвищення професійної кваліфікації за програмою освітнього курсу «Теорія і практика психологічного консультування клієнтів у екстремальних і кризових ситуаціях» (для викладача психологічних дисциплін, психолога, практичного психолога). Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Переяслав, Україна, травень 2022 р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 56/02_31.05.2022/24, 120 годин / 4 кредити ЕКТС. 6. «Педагогічна освіта та освіта дорослих: національний і європейський вимір». Центр неперервної освіти» спільно з Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» при ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України, 11.2022. Сертифікат 16112112/32 від 22.12.2022 р., 180 год. (6 кредитів ЕКТС) 7. Інновації в освіті. Технології стартапів. Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», Київ, Україна, 05.2022. Свідоцтво про підвищення кваліфікації серія ПК № 24366800/000220-22, 120 годин / 4 кредити ЕКТС 8. Створення тренінгів. Ефективні методи навчання. Іноземні мови» ГО «ІППО», Київ, Україна, червень 2023 р. Сертифікат № 115491796615957143, 30 годин/ 1 кредит ЕКТС. 9. Навчально-педагогічне стажування. Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA), Рига, Латвійська республіка. «Балтійський підхід у підготовці викладачів-філологів». Листопад 2022. Сертифікат № FSI-210106-ISMA від 01.01.2023р. 180 годин / 6 кредитів ЕКТС. 10. Навчальна програма базового та поглибленого рівня Центру психосоматичної медицини «Зцілення душі й тіла» (Інтеграція психосоматичної медицини в систему психосоціальної підтримки в громадах)(12-20 липня 2023 року) в рамках міжнародного проєкту Агенції США з міжнародного розвитку(USAID) «Розбудова стійкості системи громадського здоров’я»(2022-2027роки). Initial and Advanced Training Programs in Mind-Body Medicine. Integrating mind-body medicine into clinical practice, medical education & trauma healing. Center for Mind-Body Medicine in Washington DC, Georgetown Medical School, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine, 07.2023. 57 годин /1.9 кредиту ЕКТС. 11. Курс навчання за сертифікаційною програмою «Історія перемог українців (від самоврядних інституцій Русі-України, кооперування, спільчанства до українського громадянського суспільства XXI ст.)». Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, Сертифікат СП № 5 виданий 27.11.2023 р. Наказ № 281-ОД від 27.11.2023 р. 60 годин / 2 кредити ЕКТС. 12. Науково-практичний семінар «Академічна доброчесність: шлях до забезпечення якості освіти», Хмельницький інститут МАУП. Сертифікат № 1517/23 Наказ від 02.10.2023 р. № 126/о, 6 годин / 0,2 кредиту ЕКТС. 13. Програма підвищення кваліфікації «Сучасні технології надання якісних освітніх послуг у форматі змішаного навчання». ГО «Платформа Освіти», 05.2024. Свідоцтво № 488232134538838546, 2 години / 0,1 кредиту ЕКТС. |