МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

У Хмельницькому інституті МАУП відбулося засідання Ради роботодавців.

 

21 листопада відбулося засідання Ради роботодавців Хмельницького інституту МАУП.

Існуючі потреби та вимоги сучасного суспільства, виробництва та ринку праці є визначальними чинниками змін в освітніх процесах. Нині якісна підготовка фахівців спрямована на формування компетентного фахівця з врахуванням розвитку економіки, науки, техніки та технологій. Сьогоднішня ефективність фахової підготовки, насамперед, залежить від ефективної організації освітнього процесу. Тому, з метою удосконалення освітнього процесу у підготовці фахівців в Інституті функціонує рада роботодавців.

Рада роботодавців збирається на засідання не менше, ніж раз на семестр, або за вимогою. Також активно з Радою співпрацюють кафедри Інституту.

В процесі тривалої співпраці на різноманітних спільних заходах кафедрою права та правоохоронної діяльності і представниками Ради роботодавців вже запроваджено ряд пропозицій по доповненню тематики освітніх компонентів тренінгами з розвитку Soft Skills, проходженням онлайн курсів та прослуховуванням вебінарів з правової тематики.

Проте для більш глибокої та досконалої підготовки майбутніх правників Роман Мурава (старший інспектор з особливих доручень відділу зв’язків з громадськістю управління патрульної поліції в хмельницькій області) запропонував більше часу приділити складанню проєктів процесуальних документів (протоколів, постанов в адміністративних провадженнях тощо).

Ольга Чорна (начальниця управління організації надання безоплатної вторинної правничої допомоги та проведення медіації Північного міжрегіонального центру з надання безоплатної правничої допомоги) при детальному аналізі освітньої програми спеціальності 081 «Право» другого (магістерського) рівня вищої освіти  відмітила різнобічну підготовку магістрів права, порадила зосередити практичну частину підготовки на знаннях ДСТУ в сфері діловодства та підготовки юридичної документації; застосування навичок в галузі інформаційних технологій, в тому числі  ввести окремі теми з ознайомлення з інститутом надання безоплатної правової допомоги в рамках вивчення таких курсів, як актуальні проблеми кримінального процесу; сучасні проблеми адміністративного права та процесу.

Адвокат Юрій Бевза порадив звернути увагу на такі освітні компоненти, як інформаційне право та міграційне право, в тому числі правове регулювання інститутів ВПО.

Директор Хмельницького міського центру соціальних служб, стейкхолдер Мар’яна Любецька у виступі наголосила на важливості фахових компетентностей спеціальності 053 Психологія другого магістерського рівня освітньо-професійної програми Психологія, зокрема таких: СК2. Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження з елементами наукової новизни та/або практичної значущості; СК4. Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік; СК5. Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології.

Також підкреслила практичну значимість у професійній діяльності психолога таких фахових компетентностей спеціальності 053 Психологія першого бакалаврського рівня освітньо-професійної програми Практична психологія: СК8. Здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову в т. ч. особам, які отримали психологічні травми, зокрема внаслідок війни); СК9. Здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну роботу відповідно до запиту; СК 12. Здатність до вирішення соціально-психологічних проблем особистості; СК 13. Здатність організовувати та здійснювати реабілітаційну, корекційну, розвивальну та психотерапевтичну роботу з дітьми, які страждають на психосоматичні захворювання.

Зустріч пройшла у форматі палкої дискусії. Напрацювали спільний план подальшої співпраці з урахуванням пропозицій учасників.