МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
ПРОТОКОЛ № 5

засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

26 грудня 2018 року                            м. Хмельницький


Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Авсієвич А.В.
Присутні: к.пед.н., доц. Білий Л.Г.; Оліх Г.І.; Малендевич С.П.; Туз С.П., Сергієнко Р.А., Кілівнік Ж.М., Мартинова Д.В.
Запрошені: Коцюк В.Д., декан гуманітарно-економічного факультету; Савчук Л.О., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фундаментальної підготовки Інституту; Циганюк Ю.В., кандидат юридичних наук, завідувач кафедри права та правоохоронної діяльності Інституту; Добрянський М.І., начальник господарського відділу Інституту.

Порядок денний:
1. Про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2019 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік».
2. Про організацію та проведення навчальної та виробничої  практики студентів у 2018 та 2019 роках.
3. Різне.

1. Про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2019 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік».

СЛУХАЛИ:

Інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2019 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік»

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2019 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік», Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» взяти до відома.
2. Ухвалити «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2019 році.
3. Ухвалити «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік».
4. Ухвалити «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік».
5. Всім керівникам структурних підрозділів Коледжу з 1 січня 2019 року у роботі керуватися «Правилами прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2019 році».
6. Секретарю приймальної комісії Сергієнко Р.А. організовувати роботу приймальної комісії у 2019 році відповідно до «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік».
 Сергієнко Р.А.                                                                               протягом  2019 року
7. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2018 року
8. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2018 року


2. Про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2018 та 2019 роках

СЛУХАЛИ:


Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2018 та 2019 роках

ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В., Оліх Г.І., Коцюк В.Д.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2018 та 2019 роках, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2018 та 2019 роках взяти до відома.
2. Визнати, що робота з організації та проведення всіх видів практик у Коледжі в 2018 році була проведена у повному обсязі.
3. Вважати, що рівень організації та проведення навчальної та  виробничої практики у 2018 році можна назвати задовільним.
4. З метою поліпшення практичної підготовки студентів головам предметних (циклових) комісій вжити таких заходів:
4.1. Продовжити роботу щодо методичного забезпечення виконання практики з урахуванням вимог Закону України «Про вищу освіту» до практичної підготовки студентів.
4.2. Посилити роботу у сфері забезпечення техніки безпеки студентів та умов охорони праці.
4.3. Забезпечити проходження всіх видів практики з неухильним дотриманням графіку навчального процесу.
4.4. Забезпечити своєчасний захист звітів студентами після закінчення практики.
4.5. Підсилити роботи по підбору баз практики, відповідних до сучасних вимог щодо практичного навчання студентів.
Авсієвич А.В., Оліх Г.І.                                                                             протягом  2019 року
5. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2018 року
6. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2018 року

3. Різне.

3/1. Про знижки на оплату за навчання

СЛУХАЛИ:
    Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про знижки на оплату за навчання

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Оліх Г.І.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О.  про знижки на оплату за навчання, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про знижки на оплату за навчання взяти до відома.
2. На підставі протоколу №88 від 04 грудня 2018 року засідання Наглядової ради ПрАТ «ВНЗ «МАУП»:
2.1. бухгалтерії нараховувати оплату за навчання з урахуванням знижки 10% при вступі на наступний навчальний рівень на всі форми навчання випускникам усіх навчальних закладів, засновником яких є ПрАТ «ВНЗ «МАУП»;
2.2. деканату та приймальній комісії проінформувати про надання знижки в оплаті за навчання здобувачів вищої освіти.
3. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2018 року
4. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2018 року


3/2. Про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання

СЛУХАЛИ:
    Інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання

ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання, Педагогічної рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання взяти до відома.
2. Пропущені студентами практичні, семінарські, лабораторні заняття та лекції підлягають відпрацюванню.
3. Поважні причини пропуску занять або запізнення на заняття повинні бути підтверджені відповідними документами.
4. Студент, який допустив пропуск занять, зобов’язаний у 3-денний термін після виходу на навчання подати в деканат інформацію (з підтверджуючими документами) щодо пропуску занять. Якщо документи про поважну причину подані із запізненням, причина пропуску вважається не поважною.
5. Документи, що підтверджують поважну причину пропуску студентом занять та пояснювальні записки студентів, що пропустили заняття без поважної причини зберігаються в деканаті до 31 серпня поточного навчального року.
6. Педагогічним працівникам обов’язково у Журналі обліку роботи академічної групи ставити відмітку «н», що засвідчує відсутність студента на занятті.
Педагогічні працівники                                                                                              постійно
7. Деканату щотижня (у п’ятницю) здійснювати рубіжний контроль відвідування занять. Кожні два місяці подавати проект наказу, щодо стягнень здобувачам вищої освіти, що мають пропуски занять без поважної причини.
Коцюк В.Д.                                                                                                                     постійно
8. Деканату здійснювати систематичну перевірку занять та подавати оперативну інформацію про стан відвідування занять здобувачами вищої освіти директору Коледжу.
9. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2018 року
10. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2018 року


3/3. Про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2019 року)

СЛУХАЛИ:


Інформацію директора Парандій В.О. про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2019 року)

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Попович Д.М.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2019 року), Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О.  про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2019 року) взяти до відома.
2. З метою економії фінансів, енерго- та тепло ресурсів та в зв’язку з оптимізацією роботи Коледжу у зимовий період встановити на час відсутності навчального процесу у січні 2019 року наступний режим роботи: для педагогічних працівників з 14 січня 2019 року по 25 січня 2019 року виконання робіт згідно графіку консультацій та графіку ліквідації академічних заборгованостей студентів; для адміністративного персоналу з 01 січня 2019 року по 25 січня 2019 року виконання робіт за потребами Коледжу, за бажанням чергова відпустка, або відпустка без збереження заробітної плати згідно чинного законодавства.
3. Керівникам всіх підрозділів подати інспектору з кадрів Попович Д.М. графіки роботи працівників у період з 1 січня по 25 січня 2019 року.
Керівники підрозділів                                                                            до 28 грудня 2018 року
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2018 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2018 року


3/4. Про графік роботи Інституту на 2019 рік

СЛУХАЛИ:

Інформацію інспектора з кадрів Попович Д.М. про графік роботи Інституту на 2019 рік

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію інспектора з кадрів Попович Д.М. про графік роботи Коледжу на 2019 рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію інспектора з кадрів Попович Д.М. про графік роботи Коледжу на 2019 рік взяти до відома.
2. Інспектору з кадрів Попович Д.М.:
2.1. відповідно до Розпорядження ректора Академії №155-о від 29 листопада 2018 року «Про графік роботи ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік» сформувати та подати на підпис директора Наказ «Про графік роботи Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік»;
2.2. ознайомити з наказом всіх керівників структурних підрозділів Коледжу під підпис;
2.3. вести систематичний контроль за дотриманням графіку роботи та проводити відповідні заходи щодо зміцнення трудової дисципліни.
3. Керівникам всіх структурних підрозділів Коледжу ознайомити працівників підрозділу з Наказом «Про графік роботи Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2019 рік».
Керівники підрозділів                                                                            до 30 грудня 2018 року
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2018 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2018 року

3/5. Про розгляд та ухвалення складу відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2019 рік

СЛУХАЛИ:

Інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про склад відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2019 рік
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про склад відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2019 рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про склад відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2019 рік взяти до відома.
2. Ухвалити склад відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2019 рік.
3. Секретарю приймальної комісії Сергієнко Р.А. при організації вступних випробування у 2019 році керуватися даним рішенням.
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2018 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2018 року


Голова Педагогічної ради                               В.О. Парандій


Секретар Педагогічної ради                    А.В. Авсієвич