засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»
28 березня 2017 року м. Хмельницький
Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Ковальчук О.Л.
Присутні: к.пед.н., доц. Білий Л.Г.; Phd Костенко Д.В.; Phd Авсієвич А.В.; Туз С.П.; Оліх Г.І.; Малендевич С.П.; Піхур А.В.; Мазар І.В.
Запрошені: Ярова Т.І., завідувач відділу правової та кадрової роботи.
Порядок денний:
1. Про освітню, виховну та методичну діяльність Коледжу.
2. Про стан виконання підрозділами Коледжу вимог наказу директора щодо профорієнтаційної роботи
3. Різне
1. Про освітню, виховну та методичну діяльність Хмельницького економіко-правового коледжу
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про освітню, виховну та методичну діяльність Хмельницького економіко-правового коледжу.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про освітню, виховну та методичну діяльність Хмельницького економіко-правового коледжу, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про освітню, виховну та методичну діяльність Хмельницького економіко-правового коледжу взяти до відома.
2. Підсумки роботи Хмельницького економіко-правового коледжу визнати задовільними.
3. Завідувачу відбіркової комісії Дубініній К.А. вивчити та взяти до відома особливості проведення вступної кампанії на денну та заочну форми навчання у 2017 році відповідно до «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» в 2017 році на ОКР «Молодший спеціаліст».
4. Рекомендувати директору Коледжу Парандій В.О. провести засідання атестаційної комісії ХЕПК 4 квітня 2017 року (відповідно до наказу директора Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації від 18.01.2017 року №18-од) та розглянути результати атестації на черговому засіданні Педагогічної ради Коледжу.
Парандій В.О. 4 квітня 2017 року
5. Рекомендувати директору Коледжу Парандій В.О. подати на розгляд атестаційної комісії ІІІ рівня документи щодо атестації педагогічних працівників (відповідно до наказу директора Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації від 14.09.2016 року №398-од «Про атестацію педагогічних працівників освітніх закладів області у 2016/2017 н.р.).
Парандій В.О. до 25 квітня 2017 року
6. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 29 березня 2017 року
2. Про стан виконання підрозділами Коледжу вимог наказу директора щодо профорієнтаційної роботи
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О., завідувача відбіркової комісії Дубініну К.А. про стан виконання підрозділами Коледжу вимог наказу директора щодо профорієнтаційної роботи.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О., завідувача відбіркової комісії Дубініної К.А. про стан виконання підрозділами Коледжу вимог наказу директора щодо профорієнтаційної роботи, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О., завідувача відбіркової комісії Дубініної К.А. про стан виконання підрозділами Коледжу вимог наказу директора щодо профорієнтаційної роботи взяти до відома.
2. Стан виконання підрозділами Коледжу вимог наказу директора щодо профорієнтаційної роботи визнати задовільними.
3. Завідувачу бібліотечно-інформаційного відділу Костенку Д.В. підготувати матеріали для профорієнтаційної роботи.
Костенко Д.В. до 29 березня 2017 року
4. Завідувачу відбіркової комісії Дубініній К.А. організувати профорієнтаційну роботу у загальноосвітніх закладах міста Хмельницького та прозвітувати про результати.
Дубініна К.А. до 14 квітня 2017 року
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 29 березня 2017 року
3. Різне.
3/1. Про організацію роботи Інституту в період проведення пробної сесії ЗНО
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію роботи Інституту в період проведення пробної сесії ЗНО.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію роботи Інституту в період проведення пробної сесії ЗНО, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. взяти до відома.
2. Підготовку Коледжу до проведення пробної сесії ЗНО визнати задовільною.
3. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати наказ директора, щодо режиму роботи Коледжу під час проведення пробної сесії ЗНО.
Ярова Т.І. до 29 березня 2017 року
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 29 березня 2017 року
3/2. Про організацію підведення підсумків ХІV Всеукраїнського конкурсу студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді»
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Парандій В.О. про організацію підведення підсумків ХІV Всеукраїнського конкурсу студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді»
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Мазар І.В.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про організацію підведення підсумків ХІV Всеукраїнського конкурсу студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді», Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про організацію підведення підсумків ХІV Всеукраїнського конкурсу студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді» взяти до відома.
2. Підведення підсумків ХІV Всеукраїнського конкурсу студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді» провести відповідно до Положення про щорічний Всеукраїнський конкурс студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді» затвердженим Наказом від 27 жовтня 2015 року №95.
3. Заслуховування результатів конкурсу та нагородження переможців провести на ХІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді» 11 травня 2017 року.
3/3. Про передачу навчальної документації студентів, які закінчили навчання та отримали документи про освіту до архіву Академії (м. Київ)
СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про передачу навчальної документації студентів, які закінчили навчання та отримали документи про освіту до архіву Академії (м. Київ).
ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про передачу навчальної документації студентів, які закінчили навчання та отримали документи про освіту до архіву Академії (м. Київ), Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про передачу навчальної документації студентів, які закінчили навчання та отримали документи про освіту до архіву Академії (м. Київ) взяти до відома.
2. У відповідності до наказу «Про затвердження форм описів справ тривалого та тимчасового зберігання навчальної документації та особових справ студентів» №30-о від 24 лютого 2003 року та Інформаційного листа Всеукраїнського університету МАУП №32/ВУ від 20 вересня 2016 року передати до архіву академії наступні документи:
- залікові книжки;
- студентські квитки;
- затверджені списки студентів, які допущені до складання державних іспитів та захисту дипломних (випускних, магістерських) робіт;
- протоколи засідань ДЕК;
- звіти голів ДЕК;
- зведені відомості успішності студентів за весь період навчання;
- поточні заліково-екзаменаційні відомості студентів;
- звіти про проходження практики, щоденники проходження практики.
Керівники навчальних підрозділів постійно
3. Передати до архіву Академії навчальну документацію, що потребує архівування, студентів, які були відраховані з різних причин (за власним бажанням, за станом здоров’я, за академічну неуспішність, за порушення навчальної дисципліни та правил внутрішнього розпорядку МАУП та ін.
4. Після передачі навчальної документації до архіву Академії надати відповідальному співробітнику генеральної дирекції Всеукраїнського університету МАУП екземпляр описів навчальної документації.
Керівники навчальних підрозділів постійно
5. Починаючи з 2017 року здійснювати щоквартальну передачу відповідної документації до архіву Академії. Відповідальність за вчасне архівування навчальної документації покладається на голів предметних (циклових) комісій (Авсієвич.В., Оліх Г.І., Костенка Д.В., Туза С.П.), завідувача навчальної частини (Ковальчук О.Л.) та директора (Парандій В.О.).
Керівники навчальних підрозділів постійно
6. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 29 березня 2017 року
7. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Ярова Т.І. 28 березня 2017 року
Голова Педагогічної ради В.О. Парандій
Секретар Педагогічної ради О.Л. Ковальчук