МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
ПРОТОКОЛ № 6

засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

29 січня 2019 року                            м. Хмельницький


Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Авсієвич А.В.
Присутні: к.пед.н., доц. Білий Л.Г.; Оліх Г.І.; Малендевич С.П.; Конишева Н.О., Туз С.П., Сергієнко Р.А., Кілівнік Ж.М., Мартинова Д.В.
Запрошені: Коцюк В.Д., декан гуманітарно-економічного факультету; Савчук Л.О., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фундаментальної підготовки Інституту; методист Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти.


Порядок денний:
1. Про підсумки роботи приймальної комісії у 2018 році та організацію роботи в 2019 році.
2. Про законодавче регулювання освітньої діяльності.
3. Різне.

1. Про підсумки роботи приймальної комісії у 2018 році та організацію роботи в 2019 році.


СЛУХАЛИ:
Інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про підсумки роботи приймальної комісії в 2018 році та організацію роботи в 2019 році.
 
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.

Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про підсумки роботи приймальної комісії в 2018 році та організацію роботи в 2019 році, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію секретаря приймальної комісії Сергієнко Р.А. про підсумки роботи приймальної комісії в 2018 році та організацію роботи в 2019 році взяти до відома.
2. Підсумки роботи приймальної комісії в 2018 році визнати задовільними.
3. Приймальній комісії та всім навчальним підрозділам для організації та проведення набору студентів до Коледжу керуватись у роботі Правилами прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» користуватися затвердженими складами відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної та предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2019 рік, «Положенням про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом», «Положенням про апеляційну комісію».
Сергієнко Р.А., керівники навчальних підрозділів                             протягом 2019 року
4. Приймальній комісії  та всім керівникам навчальних підрозділів при проведенні рекламної кампанії набору «04-2019» керуватися ліцензією ліцензією Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»: https://registry.edbo.gov.ua/university/1478/.
5. Секретарю приймальної комісії з метою забезпечення діяльності приймальної комісії в 2019 році відповідно до Розпорядження ректора Академії від 23 січня 2019 року №02-р «про проведення семінару для відокремлених структурних підрозділів Академії» взяти участь у семінарі «Особливості умов прийому до Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», що відбудеться у м. Києві.
Сергієнко Р.А.                                                                                     19 лютого 2019 року
6. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                               до 30 січня 2019 року
7. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                  29 січня  2019 року


2. Про законодавче регулювання освітньої діяльності.


СЛУХАЛИ:
Інформацію голови циклової комісії з правознавства Авсієвич А.В., законодавче регулювання освітньої діяльності.

ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О., Кілівнік Ж.М.
Заслухавши та обговоривши інформацію голови циклової комісії з правознавства Авсієвич А.В., законодавче регулювання освітньої діяльності, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1.    Інформацію голови циклової комісії з правознавства Авсієвич А.В., законодавче регулювання освітньої діяльності взяти до відома.
2.    У рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» забезпечити підготовку та передати системному мереж для розміщення на офіційному web-сайті Коледжу (https://km.maup.com.ua/) наступні матеріали:
3.1. приймальній комісії:
Відповідно до пункту статті 44 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вишу освіту» та з метою забезпечення об’ективності та відкритості під час прийому до вищих навчальних закладів:
- Правила прийому до Коледжу на поточний рік;
- Ліцензія МОН про надання освітніх послуг;
- Сертифікати про акредитацію;
- Положення про приймальну комісію;
- Рішення приймальної комісії;
3.2. Студентській раді Коледжу:
 Відповідно до статті 40 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»:
- Інформацію про діяльність органів студентського самоврядування;
- Положення про орган студентського самоврядування.
Відповідно до статті 41 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»:
- Положення про наукове товариство студентів (курсантів, слухачів), аспірантів, докторантів і молодих вчених.
3.3. Педагогічній раді:
Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»:
- Положення про Педагогічну раду;
- Протоколи Педагогічної ради;
Керівники структурних підрозділів                                      до 20 лютого 2019 року
3.    Директору Парандій В.О. у співпраці з Всеукраїнським університетом МАУП забезпечити проведення роботи по приведенню у відповідність з Законом «Про вищу освіту» нормативних документів та положень, що регламентують діяльність Коледжу.
Парандій В.О.                                                                              протягом 2019 року
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                               до 30 січня 2019 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                  29 січня  2019 року


3. Різне.

3/1. Про підсумки зимової заліково-екзаменаційної сесії 2018/2019 навчального року

СЛУХАЛИ:
Інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про підсумки зимової заліково-екзаменаційної сесії 2018/2019 навчального року.

ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.,  Кілівнік Ж.М.
Заслухавши та обговоривши інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про підсумки зимової заліково-екзаменаційної сесії 2018/2019 навчального року, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про підсумки зимової заліково-екзаменаційної сесії 2018/2019 навчального року взяти до відома.
2.  Результати зимової заліково-екзаменаційної сесії 2018/2019 навчального року визнати задовільними.
3. В зв’язку з академічними заборгованостями подати на відрахування зі складу студентів Коледжу Бартєньєву В.О. (гр. КТІН8-9-17 К1П (4.0д) та Ліневич К.Р. (гр. КТІН8-9-17 К2П (3.0д)
4. Голові Студентської ради Кілівнік Ж.М. обговорити на черговому засіданні Студентської ради порядок відрахування зі складу студентів в зв’язку з академічними заборгованостями.
5. Фахівцю деканату Конишевій Н.О. подати звіт про проведення заліково-екзаменаційної сесії у І семестрі 2018/2019 навчального року до Всеукраїнського університету ПрАТ «ВНЗ «МАУП» (м. Київ).
Конишева Н.О.                                                                                     до 1 лютого 2019 року
6. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                               до 30 січня 2019 року
7. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                  29 січня  2019 року


3/2. Про організаційний початок ІІ семестру 2018/2019 навчального року та затвердження розкладу занять

СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організаційний початок ІІ семестру 2018/2019 навчального року та затвердження розкладу занять

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Коцюк В.Д.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організаційний початок ІІ семестру 2018/2019 навчального року та затвердження розкладу занять, Вчена рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організаційний початок ІІ семестру 2018/2019 навчального року та затвердження розкладу занять взяти до відома.
2. Фахівцю деканату Конишевій Н.О.:
2.1. подати на затвердження директору Коледжу Парандій В.О. розклад занять на ІІ семестр 2018/2019 н.р.
Конишева Н.О.                                                                       не пізніше 28 січня 2019 року
2.2. довести до відома голів циклових комісій вимоги, щодо використання аудиторного фонду.
3. Головам циклових комісій (за потреби) здійснити корегування педагогічного навантаження та подати відповідні службові записки директору Коледжу Парандій В.О.
Голови циклових комісій                                                                 до 30 січня 2019 року
4. Головам випускових циклових комісій в установленому порядку та відповідно до затвердженого графіку навчального процесу організувати та провести захист звітів з виробничої практики.
Авсієвич А.В., Оліх Г.І.                                                                           відповідно до графіку
5. Головам випускових циклових комісій провести організаційні збори зі студентами академічних груп, що завершують навчання у лютому, червні 2019 році.
Авсієвич А.В., Оліх Г.І.                                                                відповідно до графіку
6. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                               до 30 січня 2019 року
7. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                  29 січня  2019 року


3/3. Про роботу на базі Коледжу пункту проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році

СЛУХАЛИ:
    Інформацію голови циклової комісії Авсієвич А.В. про роботу на базі Коледжу пункту проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Ковальчук І.А.
Заслухавши та обговоривши інформацію голови циклової комісії Авсієвич А.В. про роботу на базі Коледжу пункту проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію голови циклової комісії Авсієвич А.В. про роботу на базі Коледжу пункту проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році взяти до відома.
2. Створити на базі Коледжу пункту проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
3. Відповідно до Листа від 15.01.2019 року №02-36/48 Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти затвердити наступний графік роботи пункту тестування:
16 березня 2019 року – українська мова і література
23 березня 2019 року – математика, історія України, біологія, фізика, географія, хімія.
Основна сесія:
21 травня 2019 року – математика
23 травня 2019 року – українська мова і література
30 травня 2019 року – фізика
04 червня 2019 року – історія України
06 червня 2019 року – біологія
11 червня 2019 року – географія
13 червня 2019 року – хімія.  
4. Відповідальність за роботу пункту тестування покласти на голову циклової комісії з правознавства Авсієвич А.В.
3. Директору Коледжу Парандій В.О. узгодити з директором Інституту Білим Л.Г. графік роботи Інституту та Коледжу на період проведення пробного ЗНО та основної сесії ЗНО.
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                               до 30 січня 2019 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                  29 січня  2019 року


3/4. Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту

СЛУХАЛИ:
    Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту

ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В., Коцюк В.Д.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту взяти до відома.
2. Відповідно до статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту», «Порядку проведення державної підсумкової атестації», затвердженого наказом МОН України від 07 грудня 2018 року №1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за №8/32979, наказу МОН України від 22 серпня 2018 року №931 «Деякі питання проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року №1030/32482, Наказу МОН України від 25 січня 2019 року №59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту»:
2.1. забезпечити проходження ДПА у формі ЗНО особам, які в 2018/2019 навчальному році завершують здобуття повної загальної середньої освіти з української мови, а також з математики або історії України (за вибором студента) з урахуванням вимог підпунктів 5, 6 пункту 2 Наказу МОН України від 22 серпня 2018 року №931 «Деякі питання проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року №1030/32482;
2.2. організувати проведення у письмовій формі ДПА осіб, які в 2018/2019 навчальному році завершують здобуття повної загальної середньої освіти з одного навчального предмета загальноосвітньої підготовки навчального плану, крім української мови, історії України, математики (відповідно до вибору студента).
2.3. Студентам, які за результатами складання ДПА з української мови у формі ЗНО в 2018 році одержали 1, або 2, або 3 бали, забезпечити проходження цими студентами ДПА з української мови у формі ЗНО з урахуванням вимог підпункту 5 пункту 2 Наказу МОН України від 22 серпня 2018 року №931 «Деякі питання проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року №1030/32482.
3. Голові циклової комісії з правознавства Авсієвич А.В. забезпечити реєстрацію студентів через Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти, що складають у 2019 році ДПА у  формі ЗНО.
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                               до 30 січня 2019 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                  29 січня  2019 року


3/5. Про звіт про фінансову діяльність Коледжу за 2018 рік.

СЛУХАЛИ:
    Інформацію бухгалтера Оліх Г.І. щодо звіту про фінансову діяльність Коледжу.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію бухгалтера Оліх Г.І. щодо звіту про фінансову діяльність Коледжу за 2018 рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію бухгалтера Оліх Г.І. щодо звіту про фінансову діяльність Коледжу взяти до відома.
2. Фінансову діяльність Коледжу у 2018 році визнати задовільною.
3. Бухгалтеру Оліх Г.І. щопонеділка подавати на розгляд директора Коледжу Парандій В.О. фінансовий звіт про діяльність.
Оліх Г.І.                                                                                                         щотижня
4. Бухгалтеру Оліх Г.І. щомісяця подавати до планово-економічного відділу Академії (м. Київ) звіт про господарську діяльність Коледжу
Оліх Г.І.                                                                                                   щомісяця
5. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                               до 30 січня 2019 року
6. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                  29 січня  2019 року



Голова Педагогічної ради                               В.О. Парандій


Секретар Педагогічної ради                    А.В. Авсієвич