ПРОТОКОЛ № 9
засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»
30 квітня 2019 року м. Хмельницький
Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Авсієвич А.В.
Присутні: Білий Л.Г.; Оліх Г.І.; Малендевич С.П.; Конишева Н.О., Туз С.П., Сергієнко Р.А., Кілівнік Ж.М., Мартинова Д.В.
Запрошені: Коцюк В.Д., декан гуманітарно-економічного факультету; Савчук Л.О., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фундаментальної підготовки Інституту.
Порядок денний:
1. Про роботу органів студентського самоврядування.
2. Про стан виконання підрозділами Коледжу вимог наказу директора Інституту щодо організації навчального процесу в період проведення ЗНО.
3. Про діяльність деканату Коледжу щодо роботи ДЕК, ДПА та оформлення документів про освіту
3. Різне.
1. Про роботу органів студентського самоврядування
СЛУХАЛИ:
Інформацію голови Студентської ради Коледжу Кілівнік Ж.М. про роботу органів студентського самоврядування.
ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію голови Студентської ради Коледжу Кілівнік Ж.М. про роботу органів студентського самоврядування, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію Голови Студентської ради Коледжу Кілівнік Ж.М. про роботу органів студентського самоврядування взяти до відома.
2. Підсумки роботи органів студентського самоврядування Коледжу визнати задовільними.
3. Роботу Студентської ради з випуску газети «Студентська хвиля» визнати незадовільною. Терміново активізувати даний напрямок роботи та спільно зі Студентською радою Інституту підготувати черговий випуск газети.
Кілівнік Ж.М. до 14 травня 2019 року
4. Студентській раді Коледжу подати розробити План роботи органів студентського самоврядування на 2019/2020 навчальний рік.
Шемчук Б.К. до 25 травня 2019 року
5. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М. до 07 травня 2019 року
6. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В. 30 квітня 2019 року
2. Про стан підготовки підрозділів Коледжу щодо організації навчального процесу в період проведення ЗНО
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про стан підготовки підрозділів Коледжу щодо організації навчального процесу в період проведення ЗНО
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Авсієвич А.В.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про стан підготовки підрозділів Коледжу щодо організації навчального процесу в період проведення ЗНО, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про стан підготовки підрозділів Коледжу щодо організації навчального процесу в період проведення ЗНО взяти до відома.
2. Стан організації начального процесу в період проведення ЗНО визнати задовільним.
3. Інспектору з кадрів Попович Д.М. не пізніше 7 травня 2019 року підготувати наказ директора, щодо режиму роботи Коледжу під час проведення основної сесії ЗНО.
4. Фахівцю деканату Конишевій Н.О. формувати розклади заліково-екзаменаційних сесій, графіки роботи ДЕК, ДПА на денній та заочній формах навчання відповідно до вимог і рекомендацій та з урахуванням графіку проведення ЗНО.
5. Начальнику господарського відділу Інституту з АГР Добрянському М.І. забезпечити підготовку приміщень для проведення ЗНО.
6. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М. до 07 травня 2019 року
7. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В. 30 квітня 2019 року
3. Про діяльність деканату та предметних (циклових) комісій Коледжу щодо роботи ДЕК, ДПА та оформлення документів про освіту.
СЛУХАЛИ:
Інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про діяльність деканату щодо роботи ДЕК, ДПА та оформлення документів про освіту.
ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про діяльність деканату щодо роботи ДЕК, ДПА та оформлення документів про освіту, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію фахівця деканату Конишевої Н.О. про діяльність деканату щодо роботи ДЕК, ДПА та оформлення документів про освіту взяти до відома.
2. Стан організації роботи ДЕК, ДПА та оформлення документів про освіту визнати задовільним.
3. При оформленні замовлення на виготовлення документів про освіту державного зразка врахувати положення «Порядку замовлення на створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту, та обліку документів про вищу освіту в Єдиній державній електронній базі з питань освіти» (Наказ МОН України від 6.03.2015 р. №249).
4. Сформовані замовлення на виготовлення атестатів про повну загальну середню освіту подати до Хмельницького регіонального ІВС «Освіта» до 27 червня 2019 року.
5. Сформовані замовлення на виготовлення дипломів передати до Департаменту обліку студентського контингенту та оформлення документів про освіту Академії (м. Київ) до 20 червня 2019 року.
6. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М. до 07 травня 2019 року
7. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В. 30 квітня 2019 року
4. Різне.
4/1. Про формування попереднього педагогічного навантаження на 2019/2020 навчальний рік
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Парандій В.О. про формування попереднього педагогічного навантаження на 2019/2020 навчальний рік
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Авсієвич А.В., Оліх Г.І.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про формування попереднього педагогічного навантаження на 2019/2020 навчальний рік, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про формування попереднього педагогічного навантаження на 2019/2020 навчальний рік взяти до відома.
2. Секретарю приймальної комісії Сергієнко Р.А. підготувати та передати завідувачам головам циклових комісій контингент студентів Коледжу станом на 02 травня 2019 року без урахування здобувачів вищої освіти, що будуть відраховані до 1 липня 2019 року в зв’язку з закінченням терміну навчання.
Сергієнко Р.А. не пізніше 07 травня 2019 року
3. Головам циклових комісій підготувати та обговорити на засіданнях циклових комісій попереднє педагогічне навантаження та подати відповідну інформацію на засідання Вченої ради (24 червня 2019 року).
Голови циклових комісій не пізніше 15 червня 2019 року
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М. до 07 травня 2019 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В. 30 квітня 2019 року
4/2. Про організацію роботи Коледжу та відпочинку працівників на період святкування Пасхи та 1, 9 травня 2019 року
СЛУХАЛИ:
Директора Парандій В.О. щодо організації роботи Коледжу та відпочинку працівників на період святкування Пасхи та 1, 9 травня 2019 року.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Попович Д.М.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. щодо організації роботи Коледжу та відпочинку працівників на період святкування Пасхи та 1, 9 травня 2019 року, Вчена рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. щодо організації роботи Коледжу та відпочинку працівників на період святкування Пасхи та 1, 9 травня 2019 року взяти до відома.
2. З метою раціонального використання робочого часу, відповідно до статті 73 Кодексу законів про працю України, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2019 року №7-р «Про перенесення робочих днів у 2019 році» та на підставі наказу ректора Академії від 19.04.2019 року №53-о «про організацію роботи Академії та відпочинку співробітників на період святкування Пасхи та 1, 9 травня 2019 року»:
Святковими, вихідними. Неробочими та робочими днями вважати:
29, 30 квітня – неробочими днями;
1 травня – святковим вихідним днем;
8 травня – робочим днем, скороченим на 1 годину;
9 травня – святковим вихідним днем;
11 травня – робочий день за 30 квітня 2019 року.
3. Начальнику господарського відділу Інституту Добрянському М.І.:
3.1. здійснити 26 квітня та 8 травня перевірку протипожежного стану приміщень і здати їх під охорону;
3.2. посилити охорону території і приміщень Коледжу на період святкувань.
4. Фахівцю деканату Конишевій Н.О. забезпечити відпрацювання аудиторного навантаження відповідно розкладу занять за 30 квітня 2019 року.
Конишева Н.О. 11 травня 2019 року
5. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М. до 07 травня 2019 року
6. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В. 30 квітня 2019 року
Голова Педагогічної ради В.О. Парандій
Секретар Педагогічної ради А.В. Авсієвич