МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

ПРОТОКОЛ № 6

засідання Педагогічної ради

Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

30 січня 2018 року                                                                            м. Хмельницький

 

Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.

Секретар Педагогічної ради – Ковальчук О.Л.

Присутні: Білий Л.Г.; Phd Авсієвич А.В.; Альошко В.О.; Оліх Г.І.; Онищук В.І.; Малендевич С.П.; Шемчук Б.К., Розумна Т.Д.

Запрошені: Коцюк В.Д., кандидат історичних наук, декан гуманітарно-економічного факультету Інституту; Стребкова Л.М., відповідальний секретар приймальної комісії.

Порядок денний:

1. Про підсумки роботи приймальної комісії у 2017 році та організацію роботи в 2018 році.

2. Про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 навчального року

3. Про організаційний початок ІІ семестру 2017/2018 навчального року та затвердження розкладу занять

4. Про імплементацію Закону України “Про вищу освіту”

5. Про звіт про фінансову діяльність Коледжу у 2017 році

6. Різне

1. Про роботу приймальної комісії у 2017 році та організацію роботи в 2018 році

СЛУХАЛИ:

Інформацію відповідального секретаря приймальної комісії Стребкову Л.М. про підсумки роботи приймальної комісії в 2017 році та організацію роботи в 2018 році.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.

 Заслухавши та обговоривши інформацію відповідального секретаря приймальної комісії Стребкової Л.М.  про підсумки роботи приймальної комісії в 2017 році та організацію роботи в 2018 році, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію відповідального секретаря приймальної комісії Стребкової Л.М. про підсумки роботи приймальної комісії в 2017 році та організацію роботи в 2018 році взяти до відома.

2. Підсумки роботи приймальної комісії в 2017 році визнати задовільними.

3. Для організації та проведення набору студентів до Коледжу згідно з Положенням про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» користуватися затвердженими складами приймальної, фахової атестаційної, апеляційної та предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2018 рік.

Стребкова Л.М.                                                                                         протягом 2018 року

4. Приймальній комісії та всім навчальним підрозділам керуватись у роботі «Положенням про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» та «Положенням про апеляційну комісію».

5. Приймальній комісії  та всім керівникам навчальних підрозділів при проведенні рекламної кампанії набору «04-2018» керуватися ліцензією ПрАТ «ВНЗ «МАУП» від 28.12.2017, що розміщення на офіційному web-сайті МОН України: https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/poslugi/licenzuvannya/vidomosti-pro-pravo-zdijsnennya-osvitnoyi-diyalnosti.

6. Відповідальному секретарю приймальної комісії Стребковій Л.М. з метою забезпечення діяльності приймальної комісії в 2018 році взяти участь у семінарі «Особливості умов прийому до Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», що відбудеться 15 лютого 2018 року у м. Києві.

7. Відповідальному секретарю приймальної комісії Стребковій Л.М. на підставі наказу ректора Академії Курка М.Н. «Про проведення Днів відкритих дверей у 2018 році» подати на затвердження директору Коледжу Парандій В.О. «Графік проведення Днів відкритих дверей у 2018 році в Хмельницькому економіко-правовому коледжі МАУП».

Стребкова Л.М.                                                                                   до 16 лютого 2018 року

8. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.

Ковальчук О.Л.                                                                                            31  січня 2018 року

 

2. Про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 навчального року

СЛУХАЛИ:

Інформацію фахівця деканату Розумну Т.Д. про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 навчального року.

 ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.,  Ковальчук О.Л., Шемчук Б.К.

Заслухавши та обговоривши інформацію фахівця деканату Розумної Т.Д.  про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 навчального року, Педагогічна рада

 УХВАЛИЛА:

 1. Інформацію фахівця деканату Розумної Т.Д. про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 навчального року взяти до відома.

2.  Результати зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 навчального року визнати задовільними.

3. За підсумками зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 навчального року за академічну неуспішність подати на відрахування наступних студентів:

група КТІН8-9-16-К1П (4.0д) (КП-21)

1.      Добровольську Ольгу Сергіївну.

група КТІН-8-9-14-К1П (4.0д) (КП-41)

1. Гончарук Анастасію Миколаївну.

4. Голові Студентської ради Шемчуку Б.К. обговорити на черговому засіданні Студентської ради порядок відрахування зі складу студентів в зв’язку з академічними заборгованостями.

5. Фахівцю деканату Розумній Т.Д.  подати звіт про проведення заліково-екзаменаційної сесії у І семестрі 2017/2018 навчального року до Всеукраїнського університету ПрАТ «ВНЗ «МАУП» (м. Київ).

Розумна Т.Д.                                                                                           до 1 лютого 2018 року

5. Головам предметних (циклових) комісій затвердити графіки консультацій для студентів денної та заочної форми навчання.

Голови предметних (циклових) комісій                                               до 6 лютого 2018 року

6. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.

Ковальчук О.Л.                                                                                            31  січня 2018 року

 

3. Про організаційний початок ІІ семестру 2017/2018 навчального року та затвердження розкладу занять

 СЛУХАЛИ:

 Інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про організаційний початок ІІ семестру 2017/2018 навчального року та затвердження розкладу занять

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про організаційний початок ІІ семестру 2017/2018 навчального року та затвердження розкладу занять, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про організаційний початок ІІ семестру 2017/2018 навчального року та затвердження розкладу занять взяти до відома.

2. Завідувачу навчальної частини Ковальчук О.Л. подати на затвердження директору Коледжу Парандій В.О. розклад занять на ІІ семестр 2017/2018 н.р.

Ковальчук О.Л.                                                                          не пізніше 8 лютого 2018 року

3. Завідувачу навчальної частини Ковальчук О.Л. довести до відома голів предметних (циклових) комісій зміни, щодо використання аудиторного фонду Коледжу у ІІ семестрі 2017/2018 н.р.

4. Головам предметних (циклових) комісій, при необхідності, здійснити корегування педагогічного навантаження та подати відповідні службові записки директору Коледжу Парандій В.О.

Голови предметних (циклових) комісій                                             до 01 лютого 2018 року

5. Головам випускових предметних (циклових) комісій в установленому порядку та відповідно до затвердженого графіку навчального процесу організувати та провести захист звітів з виробничої практики.

Голови предметних (циклових) комісій                                                 відповідно до графіку

6. Головам випускових предметних (циклових) комісій провести організаційні збори зі студентами академічних груп, що завершують навчання у лютому, червні 2018 році.

Голови предметних (циклових) комісій                                                   відповідно до графіку

7. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.

Ковальчук О.Л.                                                                                            31  січня 2018 року

 

4. Про імплементацію Закону України “Про вищу освіту”.

СЛУХАЛИ:

Інформацію голови предметної (циклової) комісії з правознавства Авсієвич А.В. щодо імплементації Закону України «Про вищу освіту».

ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О., Шемчук Б.К.

Заслухавши та обговоривши інформацію голови предметної (циклової) комісії з правознавства Авсієвич А.В. щодо імплементації Закону України «Про вищу освіту», Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1.      Інформацію голови предметної (циклової) комісії з правознавства Авсієвич А.В. взяти до відома.

2.      Організацію роботи з виконання заходів щодо впровадження Закону України «Про вищу освіту» визнати задовільною.

3.      Для реалізації положень розділу 13 Закону України «Про вищу освіту» та з метою встановлення єдиного порядку організації програм академічної мобільності для учасників освітнього процесу Академії на території України та за її межами дотримуватись «Положення про академічну мобільність учасників освітнього процесу в ПрАТ «ВНЗ «МАУП» (затверджено наказом ректора Академії від 12 грудня 2016 року №197-0)

4.      Забезпечити належні умови для діяльності органів студентського самоврядування. Голові студентської ради Шемчуку Б.К. спільно з головою предметної (циклової) комісії з правознавства Авсієвич А.В. переглянути відповідність положень, що регламентують діяльність органів студентського самоврядування Коледжу Закону України «Про вищу освіту».

Авсієвич А.В., Шемчук Б.К.                                                            лютий-березень 2018 року

5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.

Ковальчук О.Л.                                                                                            31  січня 2018 року

 5. Про звіт про фінансову діяльність Коледжу за 2017 рік.

СЛУХАЛИ:

            Інформацію бухгалтера Альошко В.О. щодо звіту про фінансову діяльність Коледжу.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.

Заслухавши та обговоривши інформацію бухгалтера Альошко В.О. щодо звіту про фінансову діяльність Коледжу за 2017 рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію бухгалтера Альошко В.О. щодо звіту про фінансову діяльність Коледжу взяти до відома.

2. Фінансову діяльність Коледжу у 2017 році визнати задовільною.

3. Бухгалтеру Альошко В.О. щопонеділка подавати на розгляд директора Коледжу Парандій В.О. фінансовий звіт про діяльність.

Альошко В.О.                                                                                                               щотижня

4. Бухгалтеру Альошко В.О. щомісяця подавати до планово-економічного відділу Академії (м. Київ) звіт про господарську діяльність Коледжу

Альошко В.О.                                                                                                               щомісяця


 

Голова Педагогічної ради                                                      В.О. Парандій

 

Секретар Педагогічної ради                                                  О.Л. Ковальчук