засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»
26 грудня 2017 року м. Хмельницький
Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Ковальчук О.Л.
Присутні: Білий Л.Г.; Phd Авсієвич А.В.; Альошко В.О.; Оліх Г.І.; Онищук В.І.; Малендевич С.П.; Шемчук Б.К., Розумна Т.Д.
Запрошені: Добрянський М.І., заступник директора Інституту з АГР; Коцюк В.Д., кандидат історичних наук, декан гуманітарно-економічного факультету Інституту.
Порядок денний:
1. Про «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» на 2018 рік
2. Про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2017 та 2018 роках
3. Різне.
1. Про «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» на 2018 рік
СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» на 2018 рік
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» на 2018 рік, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» на 2018 рік взяти до відома.
2. Затвердити «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» на 2018
3. Всім керівникам навчальних підрозділів Коледжу з 1 січня 2018 року у роботі керуватися «Правилами прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» в 2018 році».
4. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 27 грудня 2017 року
2. Про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2017 та 2018 роках
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2017 та 2018 роках
ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В., Оліх А.В., Ковальчук О.Л.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2017 та 2018 роках, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2017 та 2018 роках взяти до відома.
2. Визнати, що робота з організації та проведення всіх видів практик у Коледжі в 2017 році була проведена у повному обсязі.
3. Вважати, що рівень організації та проведення навчальної та виробничої практики можна назвати задовільним.
4. З метою поліпшення практичної підготовки студентів завідувачам випускових предметних (циклових) комісій: Авсієвич А.В., Оліх Г.І. вжити таких заходів:
4.1. Продовжити роботу щодо методичного забезпечення виконання практики з урахуванням вимог Закону України «Про вищу освіту» до практичної підготовки студентів.
4.2. Посилити роботу у сфері забезпечення техніки безпеки студентів та умов охорони праці.
4.3. Забезпечити проходження всіх видів практики з неухильним дотриманням графіку навчального процесу.
4.4. Забезпечити своєчасний захист звітів студентами після закінчення практики.
4.5. Підсилити роботи по підбору баз практики, відповідних до сучасних вимог щодо практичного навчання студентів.
Авсієвич А.В., Оліх Г.І. протягом 2018 року
5. При проведенні державної атестації студентів враховувати результати проходження практики та виконання завдань творчого та пошукового характеру під час проходження практики всіх видів
Фахові атестаційні комісії протягом 2018 року
6. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 27 грудня 2017 року
3. Різне.
3/1. Про розгляд та схвалення «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 році
СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 рік
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 рік, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 рік взяти до відома.
2. Схвалити «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018
3. Надіслати «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 до ПрАТ «ВНЗ «МАУП» (м. Київ) для затвердження ректором Академії
4. Приймальній комісії Коледжу з 1 січня 2018 року у роботі керуватися «Положенням про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 році».
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 27 грудня 2017 року
3/2. Про затвердження «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 році
СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 рік
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 рік, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 рік взяти до відома.
2. Затвердити «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018
3. Приймальній комісії Коледжу з 1 січня 2018 року у роботі керуватися «Положенням про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2018 році».
4. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 27 грудня 2017 року
3/3. Про навчально-методичну діяльність Коледжу у 2017 році
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Парандій В.О. про навчально-методичну діяльність Коледжу у 2017 році
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про навчально-методичну діяльність Коледжу у 2017 році, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про навчально-методичну діяльність Коледжу у 2017 році взяти до відома.
2. Навчально-методичну діяльність Коледжу за підсумками 2017 року визнати задовільною.
3. Педагогічним працівникам активізувати роботу, щодо розробки методичного забезпечення для самостійної та індивідуальної роботи студентів усіх спеціальностей з дисциплін предметних (циклових) комісій.
Науково-педагогічні працівники постійно
4. Адміністратору мереж забезпечити розміщення навчально-методичних матеріалів на офіційному веб сайті Інституту (https://km.maup.com.ua/)
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 27 грудня 2017 року
3/4. Про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Парандій В.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Коцюк В.Д.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання взяти до відома.
2. Пропущені студентами практичні, семінарські, лабораторні заняття та лекції підлягають відпрацюванню.
3. Поважні причини пропуску занять або запізнення на заняття повинні бути підтверджені відповідними документами.
4. Студент, який допустив пропуск занять, зобов’язаний у 3-денний термін після виходу на навчання подати в деканат інформацію (з підтверджуючими документами) щодо пропуску занять. Якщо документи про поважну причину подані із запізненням, причина пропуску вважається не поважною.
5.Документи, що підтверджують поважну причину пропуску студентом занять та пояснювальні записки студентів, що пропустили заняття без поважної причини зберігаються в деканаті до 31 серпня поточного навчального року.
6. Педагогічним працівникам обов’язково у Журналі обліку роботи академічної групи ставити відмітку «н», що засвідчує відсутність студента на занятті.
Педагогічні працівники постійно
7. Деканату щотижня (у п’ятницю) здійснювати рубіжний контроль відвідування занять. Кожні два місяці подавати проект наказу, щодо стягнень здобувачам вищої освіти, що мають пропуски занять без поважної причини.
Розумна Т.Д. постійно
8. Деканату та навчальній частині здійснювати систематичну перевірку занять та подавати оперативну інформацію про стан відвідування занять студентами директору Коледжу.
9. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 27 грудня 2017 року
3/5. Про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2018 року)
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2018 року)
ВИСТУПИЛИ: Альошко В.О., Парандій В.О., Сторожук К.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію Голови Вченої ради Білого Л.Г. про організацію роботи Інституту в святковий та канікулярний період (січень 2017 року), Вчена рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2018 року) взяти до відома.
2. З метою економії фінансів, енерго- та тепло ресурсів та в зв’язку з оптимізацією роботи Коледжу у зимовий період встановити на час відсутності навчального процесу у січні 2018 року наступний режим роботи: для педагогічних працівників з 01 січня 2018 року по 26 січня 2018 року виконання робіт згідно графіку консультацій та графіку ліквідації академічних заборгованостей студентів; для навчально-допоміжного персоналу з 01 січня 2018 року по 26 січня 2018 року виконання робіт за потребами Коледжу, за бажанням чергова відпустка, або відпустка без збереження заробітної плати згідно чинного законодавства.
3. Керівникам всіх підрозділів подати до відділу правової та кадрової роботи графіки роботи працівників у зимовий період.
Керівники підрозділів до 28 грудня 2017 року
4. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л. 27 грудня 2017 року
5. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Сторожук К.О. підготувати та подати на підпис директора Інституту Білого Л.Г. відповідний наказ.
Сторожук К.О. до 30 грудня 2017 року
Голова Педагогічної ради В.О. Парандій
Секретар Педагогічної ради О.Л. Ковальчук