МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

ПРОТОКОЛ № 2

засідання Вченої ради

Хмельницького інституту ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

                29 лютого 2016 року                                                                             м. Хмельницький

Голова Вченої ради – директор інституту, к.пед.н., доцент Білий Л.Г.
Вчений секретар – к.іст.н., доцент Парандій В.О.
Присутні: к.е.н., доц. Гуменюк А.Ф.; к.пс.н., доц. Гундерук Л.М.; к. богосл. Дацюк О.А.; к.пед.н., доц. Савчук Л.О.; к.і.н., доц. Ковальчук Т.В.; к.ю.н. Циганюк Ю.В.; к.і.н. Коцюк В.Д.; Кіщенко Б.М.; Ковальчук О.Л.; Альошко О.К.; Добрянський М.І.; Трофименко К.В.; Рівний Д.М.; к.пед.н., доц. Олійник В.В.; Шуст І.В.; Слотвінський О.В
Запрошені: Прус О.В., завідувач бібліотечно-інформаційного відділу.

Порядок денний:

1. Про діяльність факультету заочних форм навчання.
2. Про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2015/2016 навчального року деканатів Інституту та Коледжу.
3. Про підсумки наукової роботи студентів.
4. Різне.

 1. Про діяльність факультету заочних форм навчання

 СЛУХАЛИ:

Інформацію в.о. декана факультету заочних форм навчання Кіщенка Б.М. про діяльність факультету заочних форм навчання.

 ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.

 Заслухавши та обговоривши інформацію в.о. декана факультету заочних форм навчання Кіщенка Б.М. про діяльність факультету заочних форм навчання, Вчена рада

 УХВАЛИЛА:

1. Інформацію в.о. декана факультету заочних форм навчання Кіщенка Б.М. про діяльність факультету заочних форм навчання взяти до відома.
2. Підсумки роботи факультету заочних форм навчання визнати задовільними.
3. В.о. декана факультету заочних форм навчання Кіщенку Б.М. подати на розгляд керівництва Інституту план профорієнтаційної роботи на березень-червень 2016 року.

Трофименко К.В., Парандій В.О.                                                         до  3 березня 2016 року

4. Завідувачу відбіркової комісії Трофименко К.В. здійснити необхідні заходи, щодо підготовки до березневого набору на заочну форму навчання.

Трофименко К.В.                                                                                   до  3 березня 2016 року

2. Про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2015/2016 навчального року деканатів Інституту та Коледжу.

 СЛУХАЛИ:

Інформацію декана факультету денних форм навчання Коцюка В.Д., директора Коледжу Парандій В.О. про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2015/2016 навчального року деканатів Інституту та Коледжу.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.,  Ковальчук О.Л., Рівний Д.М.

Заслухавши та обговоривши інформацію декана факультету денних форм навчання Коцюка В.Д., директора Коледжу Парандій В.О. про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2015/2016 навчального року деканатів Інституту та Коледжу, Вчена рада

 УХВАЛИЛА:

1. Інформацію декана факультету денних форм навчання Коцюка В.Д., директора Коледжу Парандій В.О. про підсумки зимової екзаменаційної сесії 2015/2016 навчального року деканатів Інституту та Коледжу взяти до відома.
2.  Результати зимової екзаменаційної сесії 2015/2016 навчального року визнати задовільними.
3. Голові Студентської ради Рівному Д.М. обговорити на черговому засіданні Студентської ради порядок відрахування зі складу студентів в зв’язку з академічними заборгованостями.
4. Завідувачам кафедр затвердити графіки консультацій для студентів денної та заочної форми навчання.

Завідувачі кафедр                                                                                  до 3 березня 2016 року

5. Вченому секретарю Парандій В.О. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Інституту.

Парандій В.О.                                                                                              1 березня 2016 року

 3. Про підсумки наукової роботи студентів.

 СЛУХАЛИ:

Інформацію координатора наукової роботи студентів к.пед.н., доц. Олійник В.В.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Рівний Д.М.

Заслухавши та обговоривши інформацію координатора наукової роботи студентів к.пед.н., доц. Олійник В.В., Вчена рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію координатора наукової роботи студентів к.пед.н., доц. Олійник В.В. взяти до відома.
2. Організацію та результати наукової роботи студентів визнати задовільними.
3. Завідувачам кафедр активізувати роботу студентських наукових гуртків та затвердити теми наукових досліджень на 2016 рік.
4. На засіданнях кафедр здійснити попереднє обговорення та рекомендувати до участі у ХІІІ Всеукраїнському конкурсі студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді» студентських наукових робіт.
5. Студентському науковому товариству активізувати роботу, щодо організації та проведення ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді».
6. Вченому секретарю Парандій В.О. довести рішення Вченої ради до керівників усіх навчальних підрозділів.

4. Різне.

 4/1. Про організацію та проведення виборів ректора ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом».

СЛУХАЛИ:

         Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. щодо організації та проведення виборів ректора ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом».

ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.

Заслухавши та обговоривши інформацію директора Інституту Білого Л.Г. щодо організації та проведення виборів ректора ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом», Вчена рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. щодо організації та проведення виборів ректора ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом» взяти до відома.
2. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Кримській О.М. ознайомити працівників Інституту з Положенням про порядок проведення виборів ректора ПрАТ «ВНЗ «МАУП».

Кримська О.М.                                                                                       до 4 березня 2016 року

3. Голові Студентської ради Рівному Д.М. обговорити на черговому засіданні Студентської ради Положення про порядок проведення виборів ректора ПрАТ «ВНЗ «МАУП».
4. Відповідно до Протоколу від 22 лютого 2016 року №4 засідання організаційного комітету з проведення виборів ректора ПрАТ «ВНЗ «МАУП» організувати у Інституті роботу виборчої дільниці та дільничної виборчої комісії №1.
5. Здійснити обрання представників відповідно до квот представництва штатних працівників Інституту (що не належать до наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників) та студентів для участі у виборах ректора.
 

4/2. Про співпрацю Інституту з Фондом пам’яті Блаженнішого Митрополита Володимира.

СЛУХАЛИ:

         Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про співпрацю Інституту з Фондом пам’яті Блаженнішого Митрополита Володимира.

ВИСТУПИЛИ: Дацюк О.А., Парандій В.О.

Заслухавши та обговоривши інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про співпрацю Інституту з Фондом пам’яті Блаженнішого Митрополита Володимира, Вчена рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про співпрацю Інституту з Фондом пам’яті Блаженнішого Митрополита Володимира взяти до відома.
2. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Кримській О.М. підготувати договір про співпрацю між Інститутом і Фондом та подати на узгодження директору Інституту Білому Л.Г. та духівнику Фонду Владиці Олександру.

Кримська О.М.                                                                                     до 11 березня 2016 року

3. Заступнику директора Парандій В.О. спільно зі Студентським науковим товариством оголосити конкурс на кращий твір про Блаженнішого Митрополита Володимира. Твори направити до Фонду пам’яті Блаженнішого Митрополита Володимира для визначення переможців.

Парандій В.О.                                                                                         до 22 квітня 2016 року

4. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Кримській О.М. підготувати та направити на ім’я Хмельницького міського голови О. Симчишина лист з пропозицією перейменування однієї з вулиць міста ім’ям Блаженнішого Митрополита Володимира.

Кримська О.М.                                                                                       до 4 березня 2016 року

 4/3. Про внесення змін до складу Вченої ради.

СЛУХАЛИ:

          Інформацію Вченого секретаря Парандій В.О. про внесення змін до складу Вченої ради.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію Вченого секретаря Парандій В.О. про внесення змін до складу Вченої ради, Вчена рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію Вченого секретаря Парандій В.О. про внесення змін до складу Вченої ради взяти до відома.
2. Відповідно до пункту 3 статті 36 Закону України «Про вищу освіту» ввести до складу Вченої ради завідувача бібліотечно-інформаційного відділу Прус О.В.
3. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Кримській О.М. підготувати та подати на підпис директору Інституту Білому Л.Г. відповідний наказ.
4. Вченому секретарю Парандій В.О. довести рішення Вченої ради до керівників усіх навчальних підрозділів.

 4/4. Про затвердження положення про факультет.

СЛУХАЛИ:

         Інформацію завідувача відділу правової та кадрової роботи Кримської О.М. про затвердження положення про факультет.

ВИСТУПИЛИ: Коцюк В.Д., Кіщенко Б.М.

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача відділу правової та кадрової роботи Кримської О.М. про затвердження положення про факультет, Вчена рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію завідувача відділу правової та кадрової роботи Кримської О.М. про затвердження положення про факультет взяти до відома.
2. Затвердити «Положення про факультет Хмельницького інституту імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї України Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»
3. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Кримській О.М. підготувати та подати на підпис директору Інституту Білому Л.Г. відповідний наказ.

Кримська О.М.                                                                                             березень 2016 року

4. Вченому секретарю Парандій В.О. довести рішення Вченої ради до керівників усіх навчальних підрозділів.

  4/5. Про організацію заходів щодо відзначення 20-річчя Інституту.

СЛУХАЛИ:

         Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про організацію заходів щодо відзначення 20-річчя Інституту.

ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О., Дубчак В.В.

Заслухавши та обговоривши інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про організацію заходів щодо відзначення 20-річчя Інституту, Вчена рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про організацію заходів щодо відзначення 20-річчя Інституту взяти до відома.
2. Створити організаційний комітет з підготовки та проведення заходів щодо відзначення 20-річчя з часу заснування Інституту.
3. Подати директору Інституту Білому Л.Г. на затвердження «План заходів щодо відзначення 20-річчя з часу заснування Інституту».
4. Визначити 3 червня 2016 року датою проведення урочистої частини з нагоди відзначення 20-річчя Інституту.
5. Головному бухгалтеру Альошко О.К. фінансово забезпечити виконання плану заходів.
6. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Кримській О.М. підготувати та подати на підпис директору Інституту Білому Л.Г. відповідний наказ.

Кримська О.М.                                                                       не пізніше 21  березня 2016 року

7. Вченому секретарю Парандій В.О. довести рішення Вченої ради до керівників усіх навчальних підрозділів.

 4/6. Про рекомендацію до друку.

СЛУХАЛИ:

         Інформацію Вченого секретаря Парандій В.О., щодо розгляду та рекомендації до друку методичного посібника.

ВИСТУПИЛИ: Олійник В.В.

Заслухавши та обговоривши інформацію Вченого секретаря Парандій В.О. щодо розгляду та рекомендації до друку методичного посібника, Вчена рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію Вченого секретаря Парандій В.О. взяти до відома.

2. Рекомендувати до друку методичний посібник: Трембіцький А. М. Організація самостійної роботи студента: методичні рекомендації / А. М. Трембіцький, Л. А. Іваневич. – Хмельницький: ІРД, 2016. – 124 с.

 

Голова Вченої ради                                                            Л.Г. Білий

Вчений секретар                                                                 В.О. Парандій