Студенти Хмельницького інституту та коледжу взяли участь у Всеукраїнській військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»)
25 вересня збірна команда студентів Хмельницького економіко-правового коледжу та Інституту МАУП взяли участь у військово-патріотичному квесті для студентської молоді, який проводився у рамках Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), організований обласним Центром туризму та краєзнавства учнівської молоді та управлінням молоді і спорту ХОДА.
Програма даного заходу включала різні види завдань теоретичного і практичного змісту. Окремі вправи, зокрема з використанням туристичного спорядження, були досить складними для виконання. Проте наша команда «Юні Маупівці» серед 12-ти команд закладів вищої освіти (І-ІV рівня акредитації) у виді «Туризм і краєзнавство» вибороли 4 місце.
ДОВІДКА: Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») (далі – гра «Джура») є системною формою позакласної роботи з військово-патріотичного та морально-етичного виховання учнівської молоді, важливим засобом формування патріотичної свідомості, спортивно-оздоровчої роботи.
Метою гри «Джура» є виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, здорового способу життя духовно багатої та фізично розвиненої особистості.
Основні завдання гри «Джура»:
· виховання дітей та молоді у дусі відданості Батьківщині та українському народу через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей;
· набуття учнями знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни;
· формування у молоді високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій;
· оволодіння учнями основами народної культурної спадщини (пісні, думи, розпис та опорядження житла і сакральних споруд, звичаї, традиції, ритуали і свята);
· впровадження військово-прикладних видів спорту, єдиноборств, верхової їзди на конях, бойових танців, видів спортивної боротьби, народних ігор та забав з метою гартування духу й тіла;
· вивчення народного способу господарювання на землі;
· оволодіння навичками приготування страв народної кухні;
· пропагування та популяризація здорового способу життя;
· зміцнення міжрегіональних зв’язків та дружби дітей та юнацтва;
· організація змістовного дозвілля;
· формування та закріплення основ самоврядування в учнівських колективах.