У Хмельницькому інституті МАУП відбувся навчальний тренінг «Онлайн-заняття від старту до фінішу: інструменти та сервіси для навчання».
В рамках засідання Науково-методичної ради відбувся навчальний тренінг «Онлайн-заняття від старту до фінішу: інструменти та сервіси для навчання», який провела доктор педагогічних наук, професор; професор кафедри психології Хмельницького інституту МАУП Гуменникова Тамара Рудольфівна.
Дистанційне навчання – це не лише вимушений крок у складних умовах. Воно має довгострокові впливи на подальше функціонування української системи вищої освіти в Україні. Адже набутий досвід напевно застосовуватиметься й після завершення війни. Навряд чи відбудеться повернення до повністю очного навчання без часткового застосування змішаних (дистанційних) технологій.
Ми не знаємо, як дворічний вимушено дистанційний режим навчання вплинув на неї. Якість дистанційної освіти може бути різною для різних університетів, спеціальностей, дисциплін і студентів.
Однак у тих ситуаціях, коли спостерігається негативний вплив дистанційного формату на якість освіти, варто порушувати два питання. По-перше, потрібно організувати підвищення кваліфікації викладачів з ефективних методик роботи в онлайн-форматі. По-друге, запровадити інструменти, спрямовані на зменшення освітніх втрат студентів.
Важливо, що досвід організації освіти з допомогою онлайн-технологій додає аргументів на користь відмови від певних старіших практик, час яких минув, і відкриває перед нами нові обрії та формати роботи.
Мета навчального тренінгу стало визначення шляхів вдосконалення методик викладання та запровадження використання нових інструментів та сервісів, що забезпечать підвищення якості освіти здобувачів вищої освіти Хмельницького інституту МАУП.
Тамара Рудольфівна розповіла та надала практичні поради з використання інструментів для навчання. Охарактеризувала можливості, які можна використовувати у роботі зі студентами. Наступний навчальний тренінг відбудеться 24 листопада, а до того викладачі мають застосувати свої нові навички у роботі зі студентами.