У Хмельницькому інституті МАУП відбувся науково-практичний семінар «Умови вступу у Хмельницький інститут МАУП: особливості вступної кампанії 2025 року».
19 червня 2025 року у Хмельницькому інституті МАУП в рамках засідання Науково-методичної ради відбувся науково-практичний семінар «Умови вступу у Хмельницький інститут МАУП: особливості вступної кампанії 2025 року».
Спікери:
Кривенко Наталія (начальник відділу забезпечення роботи приймальної комісії Департаменту кадрового забезпечення та економіки праці МАУП, м. Київ),
Щепеткова Вікторія (секретар відбіркової комісії Хмельницького інституту МАУП).
Модератор науково-практичного семінару: Валентина Парандій, заступник директора, відповідальна за забезпечення якості освіти у Хмельницькому інституті МАУП.
Мета науково-практичного семінару:
- в процесі аналізу вступних кампаній та умов вступу до ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом» та Хмельницького інституту МАУП визначити особливості прийому на навчання та фактори, що в перспективі призведуть до якісного та кількісного покращення та збільшення контингенту студентів, що має безпосередній вплив на ефективність функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Вступна кампанія для ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом» та Хмельницького інституту МАУП один зі стратегічно важливих напрямів діяльності. Щороку працівники приймальної комісії Академії та відбіркової комісії Інституту аналізують вступні кампанії минулих років, нормативно-правове забезпечення, а також спільно з кафедрами аналізують сучасні наукові дослідження, що розглядають організацію та проведення вступної кампанії.
Як один з пріоритетних напрямів діяльності МАУП, що потребує постійного дослідження та вдосконалення, здійснюється пошук та впроваджуються технологічних новацій, зокрема під час проведення вступної кампанії.
З метою визначення способів впровадження технологій, які б дали ефективний результат як для самого закладу, так і для абітурієнтів та суспільства в цілому, аналізуються поняття ефективності вступної кампанії.
Як основні показники ефективності виділяємо кількісний та якісний набір студентів відповідно до цілей та можливостей для кожного окремої Освітньої програми.
Для визначення актуальних інформаційних потреб цільової аудиторії аналізуємо статистичні дані вступних кампаній Міжрегіональної Академії управління персоналом та Хмельницького інституту МАУП щодо подання заяв на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки бакалаврів та магістрів денної та заочної форм навчання у 2022, 2023, 2024 роках та динаміку 2025 року.
З метою підтримки прийняття рішень абітурієнтів та розв’язання задач, що виникають перед Академією та Інститутом:
- визначено особливості вступної кампанії 2025 року,
- запропоновано впровадження інформаційної системи, основними компонентами якої є рекомендація можливих освітніх програм для вступу та оцінка успішності вступу.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |