МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

Відбувся науково-практичний семінар «Соціологічні опитування, оприлюднення та обговорення їх результатів для виявлення та усунення  проблемних питань в організації  освітнього процесу у Хмельницькому інституті МАУП».

 

 24 квітня 2025 року в рамках засідання Науково-методичної ради Хмельницького інституту МАУП відбувся науково-практичний семінар «Соціологічні опитування, оприлюднення та обговорення їх результатів для виявлення та усунення  проблемних питань в організації  освітнього процесу у Хмельницькому інституті МАУП».

На науково-практичному семінарі обговорили шляхи покращення внутрішньої системи забезпечення якості освіти через систематичне проведення соціологічних опитувань стейкхолдерів.

Мета науково-практичного семінару: підвищення якості освітнього процесу шляхом аналізу результатів соціологічних опитувань, виявлення проблемних аспектів в організації навчання та розроблення практичних рекомендацій щодо їх усунення. Метою таких опитувань є поширення позитивних практик і усунення негативних практик викладання, вивчення динаміки якості навчальних курсів та якості викладання. У Хмельницькому інституті МАУП подібні моніторинги проводяться регулярно, із залученням як здобувачів освіти, так і роботодавців та випускників. Проведення таких опитувань позитивно впливає на багато аспектів освітньої діяльності, зокрема: соціологічні опитування допомагають виявити, чи відповідає  структура програми потребам студентів, роботодавців та суспільства.

На основі опитувань можна вчасно оновлювати та вдосконалювати освітні програми. Опитування студентів дають змогу оцінити доступність і якість навчальних матеріалів, технічного забезпечення, консультаційної підтримки тощо. Виявлені проблеми використовуються для удосконалення сервісів для студентів. Постійний зворотний зв`язок через опитування є частиною внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Документування обговорення результатів опитувань і прийнятих рішень важливо для демонстрації ефективної роботи системи. Залучення студентів і викладачів до обговорення питань якості навчання сприяє прозорості, підзвітності та формуванню культури доброчесності.

На семінарі також обговорили результати повторного анонімного опитування серед здобувачів освіти 1 курсу «Адаптація студентів-першокурсників до освітнього процесу у Хмельницькому інституті МАУП».