Відбувся науково-практичний семінар «Наукова робота в системі освітнього процесу Хмельницького інституту МАУП: методологія та організація».
22 травня 2025 року у Хмельницькому інституту МАУП у рамках засідання Науково-методичної ради відбувся науково-практичний семінар «Наукова робота в системі освітнього процесу Хмельницького інституту МАУП: методологія та організація».
Модератор семінару: Валентина Парандій, заступник директора, відповідальна за забезпечення якості освіти у Хмельницькому інституті МАУП.
Сучасне поняття науково-дослідної роботи студентів в системі освітнього процесу включає в себе два взаємопов’язаних елементи:
а) ознайомлення студентів із специфікою дослідницької праці, засвоєння ними навичок цієї праці;
б) власне наукові дослідження, які здійснюються студентами під керівництвом професорсько-викладацького складу ЗВО.
Інтеграція наукової роботи у освітній процес дає позитивні результати для забезпечення якості освіти.
Якість освіти – комплекс характеристик освітнього процесу, що визначають послідовне та практично ефективне формування компетентності та професійної свідомості. Це певний рівень знань і вмінь, розумового, фізичного й морального розвитку, якого досягли випускники освітнього закладу відповідно до запланованих цілей навчання і виховання.
У Хмельницькому інституті МАУП значну увагу приділяють науковим дослідженням науково-педагогічних працівників, здобувачів вищої освіти, молодих вчених. Наукова робота активно сприяє формуванню якісного освітньо-наукового процесу.
Результати наукових досліджень систематично заслуховуються на засіданнях Науково-методичної та Вченої рад Інституту.
Основними структурними одиницями, що відповідають за організацію наукової роботи та якість освітнього процесу – кафедри, які безпосередньо:
1. організовують та координують науково-дослідну діяльність здобувачів вищої освіти;
2. здійснюють постійний моніторинг студентських наукових заходів (конференцій, олімпіад, конкурсів) для оптимізації процесу навчання;
3. аналізують підсумки наукової роботи здобувачів вищої освіти для якісної підготовки майбутніх науковців;
4. пропагують науково-дослідну діяльність та заохочують її учасників.
Науково-дослідна робота здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою наукової діяльності інституту та важливим засобом підвищення якості підготовки фахівців з вищою освітою, що сприяє розширенню загального та професійного світогляду.
Мета науково-практичного семінару:
- в процесі аналізу результатів наукової діяльності в Хмельницькому інституті МАУП та їх впливу на якість освітнього процесу визначити напрямки наукових досліджень, що сприятимуть підвищенню якості освітньо-наукового процесу.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |