У Хмельницькому інституті МАУП відбувся науково-практичний семінар «Аналіз системи управління освітнім процесом у Хмельницькому інституті МАУП: визначення шляхів удосконалення».
23 січня 2025 року у Хмельницькому інституті МАУП у рамках засідання Науково-методичної ради відбувся постійнодіючий семінар з якості освіти «Аналіз системи управління освітнім процесом у Хмельницькому інституті МАУП: визначення шляхів удосконалення». Модератор: заступник директора інституту Парандій В.О.
Ефективне функціонування будь-якої системи освіти залежить від різноманітних чинників, і особливо від ефективного управління нею. Проблема вдосконалення управління освітніми закладами стала надзвичайно актуальною в останні роки, оскільки відбулися значущі зміни в політичному та суспільно-економічному житті суспільства. Стало очевидним, що традиційне управління вже не відповідає потребам сучасності і потребує негайної переосмислення. Низка наукових досліджень і практичний досвід підтверджують, що утримання застарілих підходів у системі управління освітнім процесом є основною причиною повільного реформування та адаптації до вимог сучасності.
Більшість науковців і практиків, які працюють у галузі освіти, вважають центральною проблемою зміни системи управління освітнім процесом саме підвищення її якості.
Головним сьогодні є усвідомлення цієї проблеми, розуміння того, що таке якість управління освітнім процесом, чим вона визначається та від чого залежить, як її можна підвищити.
Контроль якості – це діяльність із оцінки відповідності об’єкта контролю за встановленими вимогами. Діяльність за оцінюванням може включати вимірювання, випробування, спостереження, моніторинг, перевірку та інші заходи, результатом яких є порівняння значень спостережуваних характеристик із заданими.
Забезпечення якості є систематичною (регулярною) діяльністю, за рахунок якої можна виконати встановлені вимоги. Вона включає роботи з виробництва, управління, матеріального забезпечення, технічного обслуговування.
У Хмельницькому інституті МАУП систематично проводиться моніторинг ефективності функціонування системи управління освітнім процесом та обговорюються шляхи удосконалення існуючих підходів.
Мета науково-практичного семінару: проаналізувати систему управління освітнім процесом у Хмельницькому інституті МАУП та визначити шляхи її удосконалення.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |