МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
У Хмельницькому інституті МАУП відбувся навчальний тренінг «Телефонне консультування клієнтів з віковою кризою»
Програма тренінгу

     15 жовтня 2020 року у Хмельницькому інституті МАУП відбувся навчальний тренінг «ТЕЛЕФОННЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ КЛІЄНТІВ З ВІКОВОЮ КРИЗОЮ». У тренінгу взяли участь студенти-психологи бакалаври 1, 2, 3 і магістри 1, 2 курсів. Учасники мали змогу спробувати себе в ролі психолога-консультанта.

     Під час карантину вікові кризи клієнти можуть переживати з особливою силою, оскільки ще більше загострюються питання цінностей, особистих досягнень, сенсу життя та ролі людини в ньому   з одного боку. А з другого   зменшується можливість зустрітись в неформальній обстановці з близькими та друзями й отримати співчуття, розуміння, підтримку. Тому виникає необхідність засвоєння молодими спеціалістами-психологами навичок телефонного та онлайн-консультування клієнтів з віковими кризами.

     Тренінг проводила  Т. М. Черкасова, старший викладач кафедри психології Хмельницького інституту МАУП, практикуючий психолог, психотерапевт.
Мета тренінгу: навчитись ефективній психологічній роботі з клієнтами, які переживають вікові кризи в телефонному режимі.

     Завдання і призначення тренінгу:

- пізнати себе через спілкування з собою та іншими;

- сформувати готовність в учасників заняття до надання первинної психологічної допомоги дистанційно клієнтам у кризовому стані;

- допомогти студентам набути навички телефонного консультування клієнтів з віковою кризою;

- навчити надавати підтримку клієнтам в тяжкому емоційному стані;

- засвоїти необхідні прийоми бесіди по телефону; отримати знання стосовно психологічної роботи з абонентами, які переживають різні вікові кризи.