МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

У Хмельницькому інституті МАУП відбулися настановчі збори щодо проходження виробничої і переддипломної професійної практик студентів-психологів заочної форми навчання

 

16 квітня 2025 року у Хмельницькому інституті МАУП відбулися настановчі збори щодо проходження виробничої (для бакалаврів) та переддипломної професійної (для магістрантів) практик студентів-психологів заочної форми навчання.

Під час зборів студентів ознайомлено з основними цілями та завданнями практики, наголошено на важливості здобуття фахових компетентностей, а також на необхідності активного залучення до роботи в установах, де вони проходитимуть практику.

Особливу увагу було приділено етичним засадам професійної діяльності психолога, правилам ведення практичної документації (складання звіту, заповнення шоденника практики тощо), формуванню звітності та організаційним моментам, пов’язаним із проходженням практики. Студентам також надали рекомендації щодо самостійного поглиблення знань, спілкування з професіоналами у сфері психології та аналізу практичного досвіду.

Завдяки цим настановчим зборам здобувачі вищої освіти змогли краще усвідомити значущість практичного етапу своєї професійної підготовки, зрозуміти алгоритм проходження практики та отримати відповіді на актуальні запитання. Такий формат зустрічі сприяє підвищенню відповідальності студентів, формуванню внутрішньої мотивації до якісного виконання завдань практики та набуттю цінного досвіду, що є важливою складовою професійного зростання майбутнього психолога.

Отже, настановчі збори щодо проходження виробничої та переддипломної професійної практик стали важливим організаційно-методичним заходом, який забезпечив студентів необхідною інформацією, орієнтирами та мотивацією для успішного проходження практики. Вони допомогли сформувати у майбутніх фахівців чітке розуміння структури та змісту практичної діяльності, сприяли розвитку професійної відповідальності, а також налаштували студентів на активне застосування здобутих знань у реальних умовах майбутньої професії.