МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

Гостьова лекція з дисципліни «Психологія соматичних хворих» для студентів-психологів Хмельницького інституту МАУП

 

1 жовтня 2024 року для студентів-психологів бакалаврату 4 курсу денної форми навчання, магістрантів-психологів 1 курсу заочної форми навчання Хмельницького інституту МАУП та студентів-юристів 4 курсу Хмельницького економіко-правового фахового коледжу МАУП денної форми навчання проведено гостьову лекцію з дисципліни «Психологія соматичних хворих».

Лекцію проведено на базі Центру психосоціального супроводу та професійного розвитку (по-Фрейду). Лекторами виступили: Наталія Чорна, спеціаліст у методі біосугестивної терапії; керівник Центру психосоціального супроводу та професійного розвитку (по-Фрейду); кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії; Володимир Прінц, лікар-психіатр; медичний психолог; психотерапевт; спеціаліст вищої категорії у методі біосугестивної терапії; майстер методу біосугестивної терапії; заступник голови правління ГО «Інститут біосугестивної терапії; викладач кафедри психології Хмельницького інституту МАУП; Лілія Аршинова, арт-терапевт Хмельницького ветеранського простору «Захист 4.5.0».

Тема психологічної підтримки соматичнохворих пацієнтів є актуальною. Зростання кількості хронічних захворювань, стресових факторів і важких життєвих обставин, що впливають на здоров’я, робить цю сферу особливо важливою для майбутніх психологів.

Лектори розкрили студентам арт-терапевтичні методи. Арт-терапія є ефективним методом психологічної підтримки, зокрема для пацієнтів із соматичними захворюваннями. Цей підхід використовує творчі процеси як спосіб вираження емоцій, зниження стресу та покращення психоемоційного стану пацієнтів.

Окрім теоретичної частини, лекція містила багато прикладної інформації, зокрема щодо застосування когнітивно-поведінкової терапії, емоційно-фокусованого підходу та інших методів. Це дозволило студентам сформувати уявлення про те, як працювати з пацієнтами в різних клінічних ситуаціях.

Студенти дізналися про складні етичні проблеми, які можуть виникнути під час роботи з пацієнтами, що підсилює їхню підготовленість до реальної роботи.

Лекція була структурована за принципом «від загального до конкретного». Це дозволило студентам поступово занурюватися в тему, починаючи з основ і переходячи до конкретних методів і ситуацій. Такий підхід робить матеріал доступним для сприйняття студентами.

Лекція поєднувала теоретичні аспекти з практичними навичками, що є необхідними для роботи з пацієнтами, які мають соматичні захворювання.

Дякуємо лекторам Наталії, Володимиру, Лілії за співпрацю!