Гостьова лекція для студентів бакалаврату освітньої програми «Практична психологія» Хмельницького інституту МАУП
27 березня 2024 року для студентів-психологів 3 курсу бакалаврату денної форми навчання під час вивчення дисципліни «Психологія управління» організовано гостьову лекцію «Імідж як функціональна складова управлінської діяльності. Особистий бренд – невід’ємна складова кар’єрного успіху» на базі Простору «Вільна».
У ході лекції спільно з Світланою Барановою, головою правління ХОБФ «Паритет», студенти розглянули важливі аспекти Стенфордського методу дизайн-мислення та інструментального застосування SWAT-аналізу у формуванні іміджу як функціональної складової управлінської діяльності та практичні аспекти їх імплементації у сферу управління соціальними проєктами. Також Альона Підлужна -Ткач, кар’єрний консультант, HR, фахівчиня з підбору та адаптації персоналу, розповіла студентам про власний бренд та чому його потрібно розвивати зараз, адже вміння показати себе як справжнього експерта є надважливим.
Основним завданням лекції було: допомогти студентам здобути навички ведення особистого бренду та з чого розпочати побудову стратегії особистого бренду. Проєкт СпівДія Кар’єра «Самопрезентація – успішний крок до кар’єри. Особистий бренд – невід’ємна складова кар’єрного успіху» реалізовується Фондом «СпівДія» за підтримки DanChurchAid та фінансування Danida (Міністерства закордонних справ Данії).
Дана лекція дала змогу студентам зрозуміти, як імідж та особистий бренд впливають на управлінську діяльність та кар’єрний успіх. Розкрито такі проблеми: визначення іміджу та особистого бренду; роль іміджу управлінця; створення та управління особистим брендом; особистий бренд як чинник кар’єрного успіху; практичні поради для розвитку особистого бренду; кейси успішних лідерів та їхніх іміджів.
Ця гостьова лекція стала важливим етапом у підготовці майбутніх психологів до роботи в управлінських позиціях, допомагаючи їм розуміти важливість побудови позитивного та професійного іміджу для досягнення успіху в кар’єрі.