Неформальна освіта у освітньому процесі здобувачів магістратури ОПП «Професійна освіта» (Цифрові технології).
Ідея безперервної освіти є сучасним трендом, тому освітній процес здобувачів вищої освіти у МАУП відбувається не лише в аудиторіях Академії та на онлайн-платформі Moodle, але й із використанням неформального навчання.
Особливо важливий такий досвід для майбутніх педагогів – магістрів спеціальності Професійна освіта (цифрові технології).
Практикуємо два підходи: максимум – зарахований заліковий модуль на підставі отриманого сертифіката; мінімум – зарахована тема за участь у семінарі або практикумі.
Зокрема, студенти першого року навчання магістратури у травні пройшли курси на дистанційних платформах: Prometheus та ВУМ:
- Освітні інструменти критичного мислення
- Як створити масовий відкритий онлайн-курс
- Впровадження інновацій в школах
- Навчай безпечно
- Цифрова безпека та комунікація в онлайні
- Управління проектами
Курс «Освітні інструменти критичного мислення» дозволив студентам дошукатись до коренів освітньої проблеми: як спонукати учнів до навчання? Курс про ключове умінням для освітянина – мистецтво мотивації.
Курс «Як створити масовий відкритий онлайн-курс» допоміг студентам розібратися у всіх нюансах формату масового відкритого онлайн-курсу, зрозуміти чи потрібно створювати власний МВОК та надав покрокові інструкції щодо створення якісного онлайн-курсу. Студенти також розглянули найкращі науково обґрунтовані практики викладання і навчилися інтегрувати масові онлайн-курси в навчальний процес офлайн.
В рамках цього курсу «Впровадження інновацій в школах» здобувачі освіти пройшли крізь навчання, експериментування та самоаналіз, які допомогли їм набути впевненості і навичок, необхідних щоб очолити вдосконалення освітнього процесу у навчальному закладі. Курс засновано на досвіді роботи Джастіна Рейча (Teaching Systems Lab, Массачусетський технологічний інститут) та Пітера Сенджа (Школа управління Слоуна, Массачусетський технологічний інститут).
Новий онлайн-курс «Навчай безпечно» – для тих педагогів та учителів, що прагнуть створити психологічно безпечний освітній простір, де вихователь і учні почуватимуться захищено та комфортно попри різницю в ідентичностях та особливості характерів.
У курсі «Цифрова безпека та комунікація в онлайні» студенти для себе ви дізналися: як соціальні мережі можуть допомогти вам в роботі; як реагувати на негативні коментарі та вийти з комунікаційної кризи; які є приховані можливості Facebook, Twitter чи YouTube, що допоможуть вам у роботі; як захистити листування та особисті файли від небажаного поширення; як обрати досконалі паролі та де їх зберігати; як налаштувати комп’ютер для безпечної роботи в Інтернеті.
Пройшовши курс «Управління проектами» майбутні магістри дізналися у чому полягає стратегічна роль проектів в управлінні компанією (організацією); яке значення майстерності управління проектами для збільшення конкурентоспроможності компанії; яке значення мають документи проекту – резюме, картки і журнал ризиків; як планувати; яку роль в проекті відіграють керівник проекту та його спонсор; як управляти виконанням проекту для зменшення негативного впливу «факторів Мерфі».