Участь викладачів Хмельницького інституту МАУП у Всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації «Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості».
Завідувач кафедри економіки та управління Хмельницького інституту МАУП Ганна Цимбалюк взяла участь у програмі Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості», організованого Національним університетом фізичного виховання і спорту України, яка включала наступні питання:
1. Еволюція штучного інтелекту в освіті: від традиційних до генеративних ШІ-технологій. 20 годин
2. Персоналізовані траєкторії навчання: як ШІ може допомогти викладачам і студентам.18 годин
3. Автоматизоване оцінювання та аналітика: можливості та виклики. 16 годин
4. Етичні аспекти впровадження ШІ у вищій освіті: ключові ризики та управління ними. 16 годин
5. Стратегічний підхід до впровадження ШІ: формування інституційних ініціатив.16 годин
6. ШІ-грамотність для викладачів та студентів: освітні програми та практичні поради. 20 годин
7. Використання генеративного ШІ: різні ролі та завдання в освітньому процесі. 18 годин
8. Конфіденційність даних і готовність закладів освіти до впровадження ШІ. 16 годин
9. Майбутнє соціальних генеративних ШІ: підтримка командного навчання та співпраці. 18 годин
10. Збалансоване впровадження ШІ: як зберегти академічну доброчесність та підвищити якість освіти. 12 годин
11. Індивідуальна консультативна робота. 10 годин
Усього: 180 навчальних/робочих годин (6 кредитів кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи).
Інтеграція ШІ в навчальний процес відкриває широкі можливості та перспективи, але водночас ставить перед суспільством нові виклики. Для ефективного впровадження ШІ в освіту важливо знайти баланс між технологічними інноваціями та традиційними методами навчання. Викладачі залишатимуться ключовою фігурою в освітньому процесі, адже саме вони сприяють розвитку критичного мислення, емпатії тощо. Отже, ШІ – це не заміна, а інструмент для покращення якості освіти.
Головне – відповідально підходити до його використання, враховуючи як можливості, так і виклики. У результаті правильного впровадження ШІ може стати потужним ресурсом для розвитку сучасної освіти.
![]() | ![]() |
Щиро дякуємо за підтримку у прагненні до знань та професійного зростання!